Το τένις και η μόδα έχουν εδώ και καιρό στενή σχέση και το στιλ του τένις ήρθε πρόσφατα και πάλι στο προσκήνιο - σε μεγάλο βαθμό χάρη στην ταινία Challengers του Luca Guadagnino. Σε αυτήν εκτός από το δίδυμο Zendaya και Law Rοach, που τα έδωσαν όλα στις εμφανίσεις την πρωταγωνίστριας και βραβευμένου fashion icon στην press tour, έβαλε το μαγικό του χεράκι και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Loewe, Jonathan Anderson, ως σχεδιαστής κοστουμιών.
Η αισθητική του #tenniscore είναι τους τελευταίους μήνες παντού στο TikTok και οι οίκοι μόδας επιστρατεύουν τους πιο σπουδαίους του αθλήματος για να πλαισιώσουν με το στιλ, αλλά και κυρίως με την φήμη τους, τις καμπάνιες τους.
Οι πρώην αντίπαλοι στο γήπεδο Roger Federer και Rafa Nadal εμφανίζονται μαζί σε μια νέα διαφήμιση της Louis Vuitton. Ο Ιταλός παίκτης και πρωταθλητής του Australian Open Jannik Sinner είναι πρεσβευτής της μάρκας Gucci. Ο Ισπανός Carlos Alcaraz - ο οποίος νίκησε τον Novak Djokovic στον περσινό συναρπαστικό τελικό του Wimbledon - έχει εμφανιστεί σε καμπάνιες της Calvin Klein και της Louis Vuitton. Η Βρετανίδα Emma Raducanu έχει συμβόλαιο με τον οίκο Dior, ενώ η Coco Gauff κοσμούσε φέτος το εξώφυλλο της αμερικανικής Vogue. Αλλά καμία παίκτρια δεν έκανε περισσότερα για να αναπτυχθεί η σχέση μεταξύ τένις και μόδας από τη Γαλλίδα Suzanne Lenglen.
Γεννημένη στο Παρίσι το 1899, η Lenglen έπιασε για πρώτη φορά ρακέτα τένις σε ηλικία 11 ετών και γρήγορα έδειξε ταλέντο στο παιχνίδι. Βλέποντας τις δυνατότητές της, ο πατέρας της έγινε όχι απλώς ένας πιεστικός γονιός, αλλά ένας απαιτητικός προπονητής, που την ανάγκαζε να προπονείται επί ώρες και την εξευτέλιζε σε κάθε λάθος.
Μέχρι τα 15 της, η Lenglen είχε κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hardcourt, αλλά η καριέρα της περιορίστηκε από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Όταν το τένις επανήλθε το 1919, ήταν απολύτως έτοιμη να αφήσει το στίγμα της - και το έκανε με στιλ.
Εκείνη τη χρονιά, σε ηλικία 20 ετών, η Lenglen έπαιξε για πρώτη φορά στο Wimbledon και έφτασε εύκολα στον τελικό, όπου αντιμετώπισε την 40χρονη Βρετανίδα - και επτά φορές υπερασπίστρια του τίτλου - Dorothea Douglass Chambers. Η αντίθεση δεν θα μπορούσε να είναι πιο έντονη: ήταν μια σύγκρουση του παλιού με το νέο, της παράδοσης με την πρόοδο, του προπολεμικού με το μεταπολεμικό.