Αν και δεν υπάρχει ενιαία φιλοσοφία του Bloomsbury, η ομάδα συνδέθηκε μεταξύ τους τόσο με δεσμούς διά βίου αγάπης όσο και με κοινές ιδέες για την αισθητική, τη φιλοσοφία και την ψυχολογία. Στην εποχή της, η οποία δαμάζεται από την εξειδίκευση, η προθυμία των Bloomsbury να ενσωματώσουν ιδέες εκτός των επιμέρους ειδικοτήτων τους είναι μια σημαντική υπενθύμιση των πλεονεκτημάτων που μπορεί να αποκομίσει η παμφάγος διανόηση.
«Όσο ματαιόδοξα και αν φαίνονται, τα ρούχα έχουν, λένε, πιο σημαντικά καθήκοντα από το να μας κρατούν απλώς ζεστούς. Αλλάζουν την άποψή μας για τον κόσμο και την άποψη του κόσμου για εμάς». Έτσι έγραψε η Βιρτζίνια Γουλφ -η οποία συγκαταλεγόταν στην ομάδα Bloomsbery μαζί με άλλες ριζοσπαστικές δημιουργικές προσωπικότητες στις αρχές του 20ού αιώνα-, στο μυθιστόρημά της Orlando του 1928, για έναν νεαρό ευγενή που ζει για αρκετούς αιώνες, αλλάζοντας φύλο στην πορεία της ζωής του.
Η Γουλφ χρησιμοποιεί συχνά τις αλλαγές στα ρούχα του Orlando για να πει κάτι για την αλλαγή της εποχής και τις προσδοκίες των δύο φύλων. Ο νεαρός άνδρας Orlando μπορεί να ξεφαντώνει στην εξοχή ή να κάνει πατινάζ στον Τάμεση, αλλά η γυναίκα Orlando του 18ου και 19ου αιώνα εμποδίζεται από τα κρινολίνα, όπως και από τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία, ξαφνικά, τη βλέπει ως ευαίσθητη και αδύναμη. Τελικά, αγκαλιάζει το ανδρόγυνο και αρχίζει να φοράει παντελόνια - όπως ακριβώς συνήθιζε να κάνει η ερωμένη της Βιρτζίνια Γουλφ και έμπνευση για το Orlando, η Βίτα Σάκβιλ Γουέστ.