Είναι μια γυναίκα που συνδυάζει μοναδικά την επιχειρηματικότητα με τη μητρότητα και την οικογενειακή ζωή αποδεικνύοντας ότι η δύναμη και η κομψότητα μπορούν να συνυπάρξουν σε μια ισχυρή προσωπικότητα που δεν φοβάται να ακολουθήσει τα όνειρά της. Κόρη του Νίκου Δαρίβα, ενός από τους θρύλους του ελληνικού μπάσκετ, ήρθε σε επαφή με τον κόσμο των υποδημάτων από μικρή ηλικία χάρη στον πατριό της, ο οποίος δραστηριοποιούνταν στον τομέα του εμπορίου τους.
Αυτή η πρώιμη επαφή με τον κλάδο αποτέλεσε την αφετηρία για την προσωπική της πορεία στο χώρο της μόδας. Δημιούργησε το δικό της brand, το Glamazons, το οποίο κέρδισε άμεσα την εκτίμηση του κόσμου χάρη στην ξεχωριστή φιλοσοφία και τις δυναμικές συλλογές του. Η σχέση της με τη μόδα είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη με την επιθυμία της να προτείνει παπούτσια με ιδιαίτερο χαρακτήρα, χωρίς όμως υπερβολή – στοιχείο που, όπως λέει, δεν της αρέσει. Άλλωστε μία από τις πηγές έμπνευσής της είναι η αδελφή του συζύγου της, Νίκου Κριθαριώτη, η διάσημη σχεδιάστρια μόδας Σίλια Κριθαριώτη.
Με τα Glamazons, η Ναστάζια Δαρίβα έχει καταφέρει να κάνει τη δική της μοναδική δήλωση στη μόδα προσφέροντας σε καθέναν από τους δεκάδες διαφορετικούς ρόλους της σύγχρονης γυναίκας παπούτσια που αναδεικνύουν τη δυναμική και την αυτοπεποίθησή της.

Φόρεμα CELIA KRITHARIOTI COUTURE.
Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Glamazons και ποιο ήταν το μεγαλύτερο κίνητρό σας για να δημιουργήσετε το δικό σας brand;