Ο Leonard Cohen, ο μεγάλος Καναδός δημιουργός, που άφησε το στίγμα του στη δεκαετία του ’60 και του ’70 αλλά και πέρα από αυτές, έφτασε στην Ελλάδα πολύ πριν γίνει διάσημος, στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Μποέμ, μελαγχολικός ποιητής, γοητευτικός, με μια κιθάρα στο χέρι από την οποία αργότερα θα έβγαιναν τραγούδια όπως το “Suzanne” και το “Bird on a wire” και τη σχετική οικονομική άνεση χάρη στην κληρονομιά που του άφησε ο πατέρας του, ο νεαρός Cohen έφυγε από τον Καναδά για να βρει τον εαυτό του στο πιο απομακρυσμένο και αποκομμένο από τον πολιτισμό τόπο: Ένα μικρό νησί στο Σαρωνικό κόλπο, που το έλεγαν Ύδρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη hafedhhemayed (@hafedhhemayed)
"Νομίζω ότι σύντομα θα σε ακολουθήσω", της έγραψε: "Να ξέρεις ότι είμαι τόσο κοντά πίσω σου, που αν απλώσεις το χέρι σου, θα αγγίξεις το δικό μου..."
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 𝔳𝔦𝔫𝔱𝔞𝔤𝔢 𝔤𝔞𝔩𝔩𝔢𝔯𝔶 (@agelessfilms)
Όταν έφτασε στην Ύδρα, υπήρχαν μόνο τέσσερα καφενεία. Τα περισσότερα σπίτια ήταν ή τουλάχιστον έμοιαζαν ακατοίκητα καθώς το ηλεκτρικό ρεύμα ήταν πολυτέλεια στο νησί. Ακόμη και η περίφημη «Λαγουδέρα» του Μπάμπη Μωρέ, που είχε μόλις ανοίξει, έπαιζε δίσκους από γραμμόφωνο. Και όμως η Ύδρα ήταν ήδη προορισμός εκλεκτών διανοουμένων και καλλιτεχνών, στον κύκλο των οποίων βρήκε αμέσως θέση. Στην Ύδρα έγραψε την ποιητική συλλογή “Flowers For Hitler” και τις νουβέλες “Τhe Favourite Game” και ” Beautiful Losers“.«Όταν έχεις ζήσει στην Ύδρα, δεν μπορείς να ζήσεις πουθενά αλλού, ούτε καν στην Ύδρα» έλεγε…