Εκπροσωπείτε την ταλαντούχα δεύτερη γενιά στο τιμόνι του ομίλου Gruppo Pagoni, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1990 από τον Γιώργο και τη Λία Παγώνη ξεχωρίζοντας στον τομέα της εισαγωγής και διάθεσης επώνυμων ενδυμάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο. Με μια επιτυχημένη λοιπόν πορεία άνω των τριάντα ετών και αντιπροσωπεύοντας μερικούς από τους πιο δημοφιλείς οίκους παγκοσμίως, τι νέο αέρα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας επιδιώκετε να φέρετε στον όμιλο;
Μετά τις σπουδές μου στο business και management στο Λονδίνο και με γνώμονα την αγάπη μου για τη συγκεκριμένη δουλειά, την οποία γνώρισα από μικρή μέσα από την ενασχόληση των γονιών μου με αυτήν, τα τελευταία χρόνια προχωρήσαμε στην επέκταση του retail με πολλά νέα καταστήματα. Πιστεύοντας στην άνοδο του τουρισμού στη χώρα μας, συνεχίσαμε με το άνοιγμα δύο monobrand και ενός resort καταστήματος στη Μύκονο. Επεκταθήκαμε επίσης στο hospitality εγκαινιάζοντας το boutique hotel 33 Solonos Suites. Τελευταία, προχωρήσαμε στο luxury living με το Dolce&Gabbana Casa κατάστημα που ανοίγουμε στη Μαρίνα Βουλιαγμένης. Επιχειρηματικά, έπεται συνέχεια!
Η βιομηχανία της μόδας του σήμερα επικεντρώνεται κάνοντας market research κυρίως σε μικρά ηλικιακά γκρουπ. Ποιες θα είναι λοιπόν οι νέες τάσεις μόδας που εμπνέονται από τη γενιά Z;
Η γενιά Ζ παίρνει σιγά σιγά τα ηνία της παγκόσμιας οικονομίας. Τα μέλη της διαμορφώνουν το δικό τους προφίλ –κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό– και δημιουργούν τη δική τους μόδα. Έτσι, σήμερα παραδίδει μαθήματα μόδας, όπως αθλητική μόδα, όπου γενικά δεν υπάρχουν κανόνες, με απροσδόκητους συνδυασμούς ρούχων. Η βιομηχανία της μόδας εμπνέεται κάθε σεζόν από τη γενιά Ζ και τις προτάσεις της. Η Elisabetta Franchi για το Χειμώνα 2024-2025, με styling της Καρίν Ρόιτφελντ, έδειξε αυτό το ελεύθερο στυλ με μακριά βραδινά φορέματα συνδυασμένα με φούτερ και αθλητικά παπούτσια.
Πόσο δύσκολο είναι εν έτει 2024 να κυνηγήσουν οι νέοι το όραμά τους στην Ελλάδα, ειδικά στο χώρο της μόδας, όπου, μετά την οικονομική κρίση, οι συνθήκες είναι δύσκολες;