Αν το έχεις καλοσκεφτεί, οι άνθρωποι και οι προσωπικότητες που κατάφεραν να μείνουν αναλλοίωτοι στον χρόνο και πιο επίκαιροι από ποτέ, δεν είχαν ποτέ να κάνουν με τη μόδα και την εμφάνισή τους. Δεν επέλεγαν τα πιο εντυπωσιακά και καλαίσθητα σύνολα, ούτε τα κορυφαία brands μόδας, παρά τα άπειρα χρήματα που διέθεταν. Και αυτό αξίζει να το δούμε λίγο καλύτερα.
Πάρε για παράδειγμα τον Steve Jobs. Οι εμφανίσεις του ήταν πολύ χαρακτηριστικές και συγκεκριμένες. Είτε κυκλοφορούσε ανέμελος στο δρόμο, είτε παρουσίαζε κάποια συσκευή της Apple, το μαύρο ζιβάγκο ήταν μονόδρομος. Από το 1999 μέχρι και το 2010, σε κάθε του επίσημη εμφάνιση και μη -ένα μαύρο τοπ που έφτανε ψηλά στο λαιμό ήταν η go to επιλογή του. Ξανά, και ξανά και ξανά.
Με τον τρόπο αυτό, μπορεί και άθελα του να δημιούργησε μια iconic, χαρακτηριστική και πολύ συγκεκριμένη περσόνα έστω και εξωτερικά. Ωστόσο ο Steve Jobs, δεν είναι ο μόνος άνθρωπος που ακολούθησε την «τακτική αυτή».
Στα χνάρια του και ο ιδρυτής της Meta (Facebook, Instagram), Μark Zuckerberg. O δισεκατομμυριούχος δείχνει την προτίμηση του στα γκρί μπλουζάκια. Και προφανώς δεν είναι οικονομικοί λόγοι που τον οδηγούν σε αυτή την επιλογή. Ο ίδιος έχει ερωτηθεί για το στιλ του και έχει απαντήσει κατάλληλα όπως θα δούμε και παρακάτω.
Ακολουθεί ο Barack Obama, ένα σύγχρονο πρόσωπο της ιστορίας, πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, ο οποίος εξακολουθεί να έχει τεράστια επιροοή. Εμφανίσεις με λευκό πουκάμισο και σκούρο κουστούμι. Ή πάρε για παράδειγμα τον αγαπημένο και πλέον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη, Christopher Nolan. Αν για ένα πράγμα είναι γνωστός πέρα από την επιτυχημένη καριέρα του και το ταλέντο του, είναι η αγάπη του για τα γιλέκα, τα οποία δεν αποχωρίζεται.
Με λίγα λόγια, πολλές προσωπικότητες που έχουν καθορίσει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο τον κόσμο, έχουν ένα πολύ συγκεκριμένο στιλ και πολύ συγκεκριμένες επιλογές. Και ας σπαταλούν όλοι οι υπόλοιποι χρόνο και φαιά ουσία στην εμφάνιση τους, εκείνοι επιλέγουν ξανά και ξανά, τα ίδια. Και μόνο βαρετοί δεν γίνονται αλλά iconic.