H Gen Z έχει εμμονή με την τάση του «Old Money Aesthetic» και όχι άδικα

H Gen Z έχει εμμονή με την τάση του «Old Money Aesthetic» και όχι άδικα 1

Καλαίσθητα outfits, κομψότητα, πλούτος και άνεση -ξανά στο προσκήνιο, χάρη στη Gen Z.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Gen Z. Είναι η γενιά που εκπροσωπείται από τα άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1995 έως και το 2010. Είναι κοινώς η νεολαία αυτής της εποχής και έχει δείξει πολλές φορές την επιτυχία της στο να αλλάξει τάσεις, αντιλήψεις και νοοτροπίες.

Και ενώ οι μισοί οραματίζονται μπροστά και επιθυμούν την ανατροπή, την εξέλιξη και την πρωτοτυπία, άλλοι νιώθουν έντονη νοσταλγία και αγάπη, για το «παλιό, αρχοντικό vibe». Για την «καλή και πλούσια ζωή», των τελευταίων χρόνων.

Ένα από τα hashtags, που κατακλύζουν TikTok, Instagram και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι το «#OldMoneyAesthetic». Μια φράση που εκπροσωπεί μια ολόκληρη ιδέα, μια πολύ συγκεκριμένη αισθητική, αλλά και έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο ζωής, ντυσίματος και συμπεριφοράς.

Δεν μας κάνει άλλωστε καθόλου εντύπωση που το «Gentleman» τρεντάρει εδώ και μήνες στις πρώτες θέσεις του Netflix, ενώ ακόμη πιο έντονο γίνεται το συγκεκριμένο trend και στη μόδα. Η αισθητική του old money, δεν είναι κάτι καινούργιο. Για πολλά χρονιά, η καθημερινότητα και η εξωτερική εμφάνιση των πλουσίων αποτελούσε έναν αξιοζήλευτο τρόπο ζωής.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MANCODE (@mancodestyle)

Κάτι που πολλοί σχεδιαστές προσπάθησαν να ενσωματώσουν στα brands τους. Πάρε για παράδειγμα τις καμπάνιες του Ralph Lauren, ή τα πόλο μπλουζάκι της Lacoste. Θα μπορούσε κανείς να πει πως αποδίδουν εξαιρετικά την φιλοσοφία του #OldMoneyAesthetic. Το ίδιο και brands, όπως η Chanel.

Από την άλλη, η πριγκίπισσα Diana ήταν το πρόσωπο που αντιπροσώπευε πλήρως την συγκεκριμένη αισθητική, όπως και η Audrey Hepburn, ή Jackie Kennedy κλπ. Η Gen Z λοιπόν, παίρνει όλες αυτές τις επιρροές, και τις φέρνει στο σήμερα με έναν πραγματικά εντυπωσιακό και καλαίσθητο τρόπο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Claire Rose Cliteur (@clairerose)

Οι εποχές του Gossip Girl επιστρέφουν όπως επίσης η ανάδειξη του πλούτου, της καλής ποιότητας ζωής, της κομψότητας και της καλή αισθητικής. Η αισθητική αυτή χαρακτηρίζεται ως ένας ιδανικός τρόπος ζωής, ο οποίος βρίσκεται μακριά από την δύσκολη και πολυάσχολη καθημερινότητα των πόλεων.

Καταλαβαίνουμε όμως πως στο σήμερα λίγοι έχουν πραγματικά τα προνόμια ή την κατάρα της «old money» ζωής. Η Gen Z όμως είναι εκείνη που πήρε όσα περισσότερα στοιχεία μπορεί και τα ενσωμάτωσε στον σύγχρονο τρόπο ζωής και κυρίως στο στιλ, απομυθοποιώντας την τάση και κρατώντας μόνο την αισθητική.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by old money culture. (@oldmoneyculture)

«Έχει πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις νέες γενιές να αποκτούν φετίχ με τέτοια πράγματα», δηλώνει ο συγγραφέας Zach Weiss, στο GQ. «Μπορεί αυτή η τάση να υπάρχει εδώ και εκατοντάδες χρόνια, αλλά η Gen Z την επαναπροσδιορίζει και της δίνει περισσότερο νόημα». «Οι νέοι ενδιαφέρονται για την ποιότητα, για το κλασσικό, γι’ αυτό που θα αποκτήσουν τώρα και θα μπορούν να το έχουν και για τα επόμενα χρόνια της ζωής τους», συμπληρώνει.

Η νοσταλγία είναι κάτι που άλλωστε καθορίζει την Gen Z, αφού μετά την δυναμική επιστροφή των trends με επιρροές από τα 90’s, φέρνει στο προσκήνιο μια αισθητική που αγαπά το κλασικό και το καλαίσθητο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alex Rivière-Sieber (@ariviere)

Είτε είσαι fan της συγκεκριμένης τάσης, είτε όχι, είναι σίγουρα μια καλή ευκαιρία να δημιουργήσεις iconic κλασσικές εμφανίσεις και γιατί όχι, να μην ενσωματώσεις έναν πιο ποιοτικό και κλασικό τρόπο ζωής.

*Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: @clairerose

SHARE THE STORY