Gen Z. Είναι η γενιά που εκπροσωπείται από τα άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1995 έως και το 2010. Είναι κοινώς η νεολαία αυτής της εποχής και έχει δείξει πολλές φορές την επιτυχία της στο να αλλάξει τάσεις, αντιλήψεις και νοοτροπίες.
Και ενώ οι μισοί οραματίζονται μπροστά και επιθυμούν την ανατροπή, την εξέλιξη και την πρωτοτυπία, άλλοι νιώθουν έντονη νοσταλγία και αγάπη, για το «παλιό, αρχοντικό vibe». Για την «καλή και πλούσια ζωή», των τελευταίων χρόνων.
Ένα από τα hashtags, που κατακλύζουν TikTok, Instagram και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι το «#OldMoneyAesthetic». Μια φράση που εκπροσωπεί μια ολόκληρη ιδέα, μια πολύ συγκεκριμένη αισθητική, αλλά και έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο ζωής, ντυσίματος και συμπεριφοράς.
Δεν μας κάνει άλλωστε καθόλου εντύπωση που το «Gentleman» τρεντάρει εδώ και μήνες στις πρώτες θέσεις του Netflix, ενώ ακόμη πιο έντονο γίνεται το συγκεκριμένο trend και στη μόδα. Η αισθητική του old money, δεν είναι κάτι καινούργιο. Για πολλά χρονιά, η καθημερινότητα και η εξωτερική εμφάνιση των πλουσίων αποτελούσε έναν αξιοζήλευτο τρόπο ζωής.
Κάτι που πολλοί σχεδιαστές προσπάθησαν να ενσωματώσουν στα brands τους. Πάρε για παράδειγμα τις καμπάνιες του Ralph Lauren, ή τα πόλο μπλουζάκι της Lacoste. Θα μπορούσε κανείς να πει πως αποδίδουν εξαιρετικά την φιλοσοφία του #OldMoneyAesthetic. Το ίδιο και brands, όπως η Chanel.
Από την άλλη, η πριγκίπισσα Diana ήταν το πρόσωπο που αντιπροσώπευε πλήρως την συγκεκριμένη αισθητική, όπως και η Audrey Hepburn, ή Jackie Kennedy κλπ. Η Gen Z λοιπόν, παίρνει όλες αυτές τις επιρροές, και τις φέρνει στο σήμερα με έναν πραγματικά εντυπωσιακό και καλαίσθητο τρόπο.