Με χαμόγελα και πολύ κέφι συμμετείχαν στις όμορφες και δημιουργικές δράσεις του Μουσείου μικροί και μεγάλοι από την Πέμπτη 16 έως και την Κυριακή 19 Μαΐου. Οι δράσεις με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών (17/5) και της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18/5), πραγματοποιήθηκαν, τόσο στους χώρους του Μουσείου (Σαββατοκύριακο 18 & 19/5) όσο και σε φιλανθρωπικές οργανώσεις (16 & 17/5).
Για μία ακόμη χρονιά όλες οι εκπαιδευτικές δράσεις ήταν δωρεάν και οι πάνω από 450 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Συγκεκριμένα, οι μικροί φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε STEM εργαστήρια Ρομποτικής και Μηχανικής στη νέα εκπαιδευτική αίθουσα του 2ου ορόφου. Εκεί κατασκεύασαν ένα δρομέα-ρομπότ, αντλώντας έμπνευση από τους αγγελιοφόρους της αρχαιότητας, ενώ έμαθαν και για το πώς φτάσαμε να έχουμε ηλεκτρικό ρεύμα με το πάτημα ενός διακόπτη, δημιουργώντας ένα μοντέλο λειτουργικής ανεμογεννήτριας. Μέσα από διασκεδαστικές μουσειοπαιδαγωγικές δράσεις με ζογκλερικά και μονόροδα ποδήλατα, μικροί και μεγάλοι ταξίδεψαν στην ιστορία των τηλεπικοινωνιών και ανακάλυψαν πώς αυτή η ιστορία συνεχίζει να εξελίσσεται. Το εορταστικό πρόγραμμα περιλάμβανε και μια θεατρική παράσταση, με κεντρική πρωταγωνίστρια μια τηλεφωνήτρια του ΟΤΕ της δεκαετίας ’70, η οποία μετέφερε στο κοινό ιστορίες βγαλμένες από πραγματικές και φανταστικές τηλεφωνικές συνδιαλέξεις μιας άλλης εποχής. Παράλληλα, οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στους πλήρως ανακαινισμένους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου και απόλαυσαν τη Μικτή Χορωδία ΟΤΕ Αθηνών, ταξιδεύοντας στον κόσμο της μουσικής δημιουργίας.
Η ομάδα του Μουσείου συνέχισε για ακόμη μια χρονιά τις δράσεις της και εκτός του κτιρίου στη Νέα Κηφισιά. Επισκέφθηκε το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας και τα Παιδικά Χωριά SOS, όπου σχεδόν 70 παιδιά, ωφελούμενα των δομών αυτών, μυήθηκαν στους τρόπους επικοινωνίας της αρχαιότητας μέσα από ομαδικά παιχνίδια. Μετά από μια εικονική περιήγηση στις τηλεπικοινωνιακές εφευρέσεις της Αρχαίας Ελλάδας, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έπαιξαν αξιοποιώντας όσα έμαθαν από την περιήγηση.