ΤΟ ΒΗΜΑ logo

MFW

Το Sunnei έφερε στην πασαρέλα μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας και προσωπικότητες που σχεδόν επισκίασαν τα ρούχα

Το Sunnei έφερε στην πασαρέλα μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας και προσωπικότητες που σχεδόν επισκίασαν τα ρούχα 1
Photo by Giovanni Giannoni/WWD via Getty Images

Γιατί κανείς δεν μιλάει για το cast των μοντέλων στο show;

ΑΠΟ ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΜΠΑΝΗ

Στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, το Sunnei γιόρτασε τα 10 χρόνια του με μια ανατρεπτική και δυναμική επίδειξη με τίτλο «10 YEARS FEEL LIKE 100» στη Galleria Lia Rumma.

Αντί να εστιάσει μόνο στα ρούχα, το brand αποφάσισε να τιμήσει την έννοια της διαφορετικότητας, ανεβάζοντας στην πασαρέλα αποκλειστικά μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας, και με έντονα χαρακτηριστικά πολύ πέρα από αυτό που έχουμε συνηθίσει, τα οποία αντανακλούσαν διαφορετικές και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, (σχεδόν) κλέβοντας την παράσταση από τα ίδια τα ρούχα.

Αυτό το βήμα προς τη «μόδα του μέλλοντος» μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα για την αξία της ωριμότητας και της εμπειρίας στη βιομηχανία της μόδας. Το cast των μοντέλων, με τη δυναμική τους παρουσία, σχεδόν επισκίασε τις δημιουργίες του brand. Η εμφάνισή τους απέδειξε ότι το στιλ και η μόδα δεν έχουν ηλικία.

Το σχεδιαστικό δίδυμο του Sunnei, Rizzo και Messina, παρουσίασε τις καθιερωμένες τους γραμμές με υπερβολικές σιλουέτες και ογκώδεις φόρμες, όπως φουσκωτά τοπ και μακριά ριγέ φορέματα.

Τα παντελόνια ήταν άνετα και γραφικά, ενώ χαρακτηριστικά κομμάτια όπως τα oversized πουκάμισα και οι μπλούζες από ποπλίνα, ανέπτυξαν νέες, τολμηρές προοπτικές. Τα αξεσουάρ – όπως οι belt bags με πολλές τσέπες και τα flatform sandals με πολύχρωμες ρίγες – πρόσθεσαν μια παιχνιδιάρικη και σύγχρονη διάθεση στη συλλογή.

Η επίδειξη ολοκληρώθηκε με το cast να παρατάσσεται έξω από τον χώρο, δημιουργώντας μια δυναμική εικόνα του μέλλοντος του Sunnei.

Το μήνυμα ήταν σαφές: η μόδα εξελίσσεται ενώ η ομορφιά και η προσωπικότητα δεν έχουν ηλικιακά ή άλλα όρια.

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ