Η “Scandi-Scot” αισθητική θα σε εμπνεύσει όλο τον χρόνο για το πώς να διακοσμήσεις το σπίτι σου

Η “Scandi-Scot” αισθητική θα σε εμπνεύσει όλο τον χρόνο για το πώς να διακοσμήσεις το σπίτι σου 1

Η εσωτερική διακόσμηση (και) για το 2024 έχει αέρα Σκανδιναβίας.

ΑΠΟ GRACE TEAM

H παράδοση των Σκανδιναβών στο εκλεπτυσμένο και minimal design τους, είναι γνωστή. Είτε αφορά το street style, είτε την εσωτερική διακόσμηση, οι χώρες της Σκανδιναβίας δείχνουν τον δρόμο και τον τρόπο. Υιοθετώντας πρακτικές τάσεις, κομψές και μίνιμαλ πινελιές, καταφέρνουν να καλύψουν τα γούστα κάθε σύγχρονου ανθρώπου.

Η “Scandi-Scot” αισθητική θα σε εμπνεύσει όλο τον χρόνο για το πώς να διακοσμήσεις το σπίτι σου 2

Μπορεί να έχουν περάσει ακόμη και χρόνια από την ημέρα που γνωρίσαμε την τάση του “Scandi-Scot”, ωστόσο παραμένει πιο σύγχρονη από ποτέ. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και για το φετινό έτος, τα βλέμματα εστιάζουν στις τάσεις που προτρέπει η Σκανδιναβική αισθητική.

Και πώς ακριβώς θα την υιοθετήσεις; Για αρχή, έχεις τα κατάλληλα brands να συμβουλευτείς, βλέπε για παράδειγμα την ΙΚΕΑ, η οποία αποτελεί κατεξοχήν Σκανδιναβικό brand. Πρόκειται για μια πιο «ώριμη διακόσμηση», χωρίς πολύ θόρυβο και μακριά από μαξιμαλισμούς.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by IKEA GREECE (@ikeagreece)

Γήινες αποχρώσεις και παλέτες έρχονται να προσφέρουν ισορροπία και αρμονία στον χώρο, είτε πρόκειται για το υπνοδωμάτιο, το μπάνιο, το σαλόνι, ακόμη και την γκαρνταρόμπα. Αυτό που θα κάνει την διαφορά είναι να επιλέξεις και ξύλινα διακοσμητικά ή υλικά.

Οι γήινες, λευκές και μπεζ αποχρώσεις σε συνδυασμό με το ξύλο και τα μίνιμαλ έργα τέχνης, θα είναι τα στοιχεία – κλειδιά, που θα σου χαρίσουν το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by IKEA GREECE (@ikeagreece)

Ακόμη, προτίμησε τους καθρέφτες για να προσφέρεις φως και πλάτος στον χώρο και επίσης μη παραλείψεις τα φυτά εσωτερικού χώρου. Για το τέλος, σε ό,τι αφορά την Scandi-Scot αισθητική μην ξεχνάς πως less is more.

*Πηγή φωτογραφιών: @ikeagreece

SHARE THE STORY