Η αγωνία των θαυμαστών του διάσημου οίκου, τελείωσε, αφού έγινε πλέον γνωστό ότι ο Louis Vuitton, ανοίγει το πρώτο του ξενοδοχείο στο Παρίσι. Ωστόσο, ο οίκος είχε μπει ήδη στον κόσμο της εστίασης, με το LE CAFE V, το πρώτο καφέ του στην Osaka, στην Ιαπωνία, το οποίο βρίσκεται στον τελευταίο όροφο του καταστήματος. Ακολούθησε το άνοιγμα του εποχιακού εστιατορίου το καλοκαίρι στο Sant Tropez, που στεγάζεται στο ξενοδοχείο White 1921. Μάλιστα, η επιλογή των σεφ δεν ήταν τυχαία, καθώς επικεφαλής είναι ο βραβευμένος με αστέρι Michelin chef Arnaud Donckele και τον διεθνούς φήμης pastry chef Maxime Frédéric.
Το ξενοδοχείο του οίκου Louis Vuitton
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πολυτελές ξενοδοχείο Louis Vuitton, αναμένεται να είναι έτοιμο το 2026. Θα φιλοξενηθεί σε ένα κτίριο που χρονολογείται από το 1898, και βρίσκεται στη διάσημη λεωφόρο του Παρισιού, Champs Élysées (103-111). Το μεγαλοπρεπές εγχείρημα, καλύπτει 6.000 τετραγωνικά μέτρα και φημολογείται ότι το ετήσιο ενοίκιό του είναι περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ. Το κτίριο προοριζόταν αρχικά να στεγάσει ένα νέο κατάστημα -ναυαρχίδα του οίκου Dior, ωστόσο, ο Louis Vuitton τελικά κατάφερε να το αξιοποιήσει.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η πρόσοψη του κτιρίου, η οποία είναι κατασκευασμένη σύμφωνα με το αρχιτεκτονικό στιλ Haussmann, θα υποστεί ριζική μεταμόρφωση. Αναμένεται να θυμίζει μια τεράστια βαλίτσα με το logo της μάρκας.
Η επιλογή του Παρισιού, επιβεβαιώνει τις γαλλικές ρίζες της μάρκας. Επιπλέον, συμβολίζει μια διαφορετική στρατηγική για τον όμιλο LVMH, ο οποίος συνήθιζε να προωθεί τις νέες ιδέες του στην Ασία, ιδιαίτερα στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα.
Η αναζωογόνηση των Ηλυσίων Πεδίων
Το συγκεκριμένο εγχείρημα αναμένεται να βοηθήσει και στην αναζωογόνηση της περιοχής των Ηλυσίων Πεδίων. Μάλιστα, η δήμαρχος του 8ου διαμερίσματος του Παρισιού, Jeanne d’Hauteserre, δήλωσε με ενθουσιασμό στο Actu Paris ότι αυτό το ξενοδοχειακό έργο υπόσχεται «κάτι εξαιρετικό».
Η Jeanne d’Hauteserre τόνισε την αυξημένη απήχηση της περιοχήυς, ιδιαίτερα υπό το φως των ανακαινίσεων που έχουν προγραμματιστεί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024: «όλοι θέλουν να είναι στα Ηλύσια Πεδία».
Η ιδέα για χώρους αναψυχής με την υπογραφή γνωστών οίκων μόδας δεν είναι καινούργια, καθώς έχουν δημιουργηθεί πολυτελή ξενοδοχεία σε μητροπόλεις του κόσμου και από άλλες γνωστές μάρκες όπως Christian Dior, Fendi και Bulgari. Ας μην ξεχνάμε και το εγχείρημα με την υπογραγφή του σχεδιαστή παπουτσιών Christian Louboutin, το ξενοδοχείο Vermelho Melides.
Πηγή: diakopes.gr