Η ανακοίνωση ότι η Cindy Crawford και η κόρη της, Kaia Gerber, θα συνεργαστούν για την πρώτη ζωντανή εκπομπή αγορών των Zara, με τίτλο "ZaraStreaming", προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον. Ωστόσο πέρα από το γεγονός ότι δύο από τις πιο επιδραστικές γυναίκες της βιομηχανίας της μόδας δείχνουν την στήριξή τους στον ισπανικό κολοσσό της μόδας, μας προκάλεσε την περιέργεια.
Τι ακριβώς θα ήταν αυτό το νέο εγχείρημα; Θα θύμιζε τηλεοπτική εκπομπή με τις δύο οικοδέσποινες να παρουσιάζουν τα προϊόντα με ενθουσιασμό; Ή θα ήταν μια πιο αυθόρμητη και «φυσική» αλληλεπίδραση μεταξύ μητέρας και κόρης, κάνοντας ψώνια σαν να βρίσκονταν σε καθημερινή τους έξοδο; Και το κυριότερο, θα μπορούσε αυτός ο νέος τρόπος αγορών να αλλάξει τα δεδομένα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Οι αρχικές αμφιβολίες, καθώς η αντίστροφη μέτρηση έφτανε στο τέλος της, διαλύθηκαν όταν η εκπομπή ξεκίνησε. Το ZaraStreaming δεν ήταν μια ζωντανή πλατφόρμα τύπου Twitch, όπως πολλοί ίσως ανέμεναν. Αντιθέτως, ήταν ένα γυρισμένο βίντεο με ενσωματωμένες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και αγορών σε πραγματικό χρόνο.
Το σενάριο της εκπομπής ήταν απλό αλλά αποτελεσματικό. Η Cindy και η Kaia ξεκινούν την διαδρομή τους προς μια φωτογράφιση της Zara, τραγουδώντας στο αυτοκίνητο το Good Luck, Babe! της Chappell Roan, και φτάνουν εκεί όπου τις υποδέχεται η διάσημη στυλίστρια Carlyne Cerf de Dudzeele.