ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Zara: Cindy Crawford και Kaia Gerber φορούν τα κομμάτια που πρέπει να αποκτήσετε το φθινόπωρο

Zara: Cindy Crawford και Kaia Gerber φορούν τα κομμάτια που πρέπει να αποκτήσετε το φθινόπωρο 1

Παρουσίασαν το πρώτο live shopping event των Zara.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Η ανακοίνωση ότι η Cindy Crawford και η κόρη της, Kaia Gerber, θα συνεργαστούν για την πρώτη ζωντανή εκπομπή αγορών των Zara, με τίτλο "ZaraStreaming", προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον. Ωστόσο πέρα από το γεγονός ότι δύο από τις πιο επιδραστικές γυναίκες της βιομηχανίας της μόδας δείχνουν την στήριξή τους στον ισπανικό κολοσσό της μόδας, μας προκάλεσε την περιέργεια.

Τι ακριβώς θα ήταν αυτό το νέο εγχείρημα; Θα θύμιζε τηλεοπτική εκπομπή με τις δύο οικοδέσποινες να παρουσιάζουν τα προϊόντα με ενθουσιασμό; Ή θα ήταν μια πιο αυθόρμητη και «φυσική» αλληλεπίδραση μεταξύ μητέρας και κόρης, κάνοντας ψώνια σαν να βρίσκονταν σε καθημερινή τους έξοδο; Και το κυριότερο, θα μπορούσε αυτός ο νέος τρόπος αγορών να αλλάξει τα δεδομένα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Οι αρχικές αμφιβολίες, καθώς η αντίστροφη μέτρηση έφτανε στο τέλος της, διαλύθηκαν όταν η εκπομπή ξεκίνησε. Το ZaraStreaming δεν ήταν μια ζωντανή πλατφόρμα τύπου Twitch, όπως πολλοί ίσως ανέμεναν. Αντιθέτως, ήταν ένα γυρισμένο βίντεο με ενσωματωμένες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και αγορών σε πραγματικό χρόνο.

Το σενάριο της εκπομπής ήταν απλό αλλά αποτελεσματικό. Η Cindy και η Kaia ξεκινούν την διαδρομή τους προς μια φωτογράφιση της Zara, τραγουδώντας στο αυτοκίνητο το Good Luck, Babe! της Chappell Roan, και φτάνουν εκεί όπου τις υποδέχεται η διάσημη στυλίστρια Carlyne Cerf de Dudzeele.

Η ατμόσφαιρα είναι απόλυτα χαλαρή και φιλική, καθώς η στυλίστρια επιμελείται τις εμφανίσεις τους, χρησιμοποιώντας κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή των Zara. Τα δύο supermodels δοκιμάζουν τα ρούχα, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν και να προσθέτουν τα κομμάτια που τους ενδιαφέρουν απευθείας στο καλάθι αγορών τους.

Αν και το ZaraStreaming δεν έφερε τη μεγάλη επανάσταση στον τρόπο που ψωνίζουμε, έδωσε μια νέα, πιο διαδραστική διάσταση στις διαδικτυακές αγορές. Η δυνατότητα να παρακολουθήσεις ξανά το βίντεο και να ανατρέξεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, έδειξε την προσαρμοστικότητα της πλατφόρμας. Μάλιστα, ακόμα κι αν ήταν δύσκολο να συνδυάσεις την παρακολούθηση με τις αγορές σε πραγματικό χρόνο, η διαδικασία έγινε ευκολότερη μετά την ολοκλήρωση της εκπομπής.

H εμφάνιση της Cindy Crawford και της Kaia Gerber έφερε χωρίς αμφιβολία μια αίσθηση glamour στο διάσημο high street brand.

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ