Ο οίκος μόδας που ίδρυσαν οι δίδυμες Mary Kate και Ashley Olsen το 2006, The Row έχει τη δική του φιλοσοφία και στρατηγική.
Πριν από την παρουσίαση του The Row για το φθινόπωρο/χειμώνα 2024 στο Παρίσι, οι καλεσμένοι έλαβαν ένα αίτημα μέσω email: «Σας ζητάμε να αποφύγετε την καταγραφή ή την κοινοποίηση οποιουδήποτε περιεχομένου κατά τη διάρκεια της εμπειρίας σας». Στη θέση των τηλεφώνων, στους καλεσμένους δόθηκαν ιαπωνικά σημειωματάρια και ένα στιλό για να κρατούν χειρόγραφες σημειώσεις.
H κίνηση αυτή – που διαδόθηκε αμέσως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φυσικά – δημιούργησε ερωτήματα σχετικά με το τι σημαίνει να μοιράζεσαι άμεσα εικόνες και βίντεο από την πασαρέλα στο διαδίκτυο και τι σημαίνει το να το εμποδίσεις.
Στο διαδίκτυο, κάποιοι επαίνεσαν αυτή την κίνηση μιλώντας για νοσταλγία για τις μέρες που δεν υπήρχαν smartphones ή τουλάχιστον social media. Άλλοι, όπως η επικεφαλής κριτικός μόδας των New York Times Vanessa Friedman, εξέφρασαν την απογοήτευσή τους: “Δεν αισθάνομαι ότι η λήψη κάποιων φωτογραφιών παρεμποδίζει την ικανότητά μου να εξετάσω πλήρως αυτό που βλέπω. Και νομίζω ότι είμαι αρκετά ενήλικη για να το αποφασίσω αυτό για τον εαυτό μου”, έγραψε στο X. Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι παρέμειναν.
«Νομίζω ότι οι άνθρωποι ανησυχούσαν ότι αν τους έπιαναν να βιντεοσκοπούν, δεν θα τους ξανακαλούσαν», λέει η fashion director του Dazed Emma Davidson. Η παρακολούθηση χωρίς τεχνολογία ως συντάκτρια που πρόκειται να καταγράψει περιεχόμενο για τα κοινωνικά δίκτυα του μέσου που εκπροσωπεί, επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το πόσο πολύ από τη συλλογή αφομοίωσε η Davidson. Δημιουργήθηκε επίσης μια αναστάτωση στην ατμόσφαιρα, λέει η ίδια. «Ένιωσα ότι ήταν μια τεράστια κίνηση εξουσίας».