Το businesswear, μια κλασική αισθητική που συνδέεται με τον επαγγελματικό χώρο, έχει γνωρίσει μια εντυπωσιακή αναγέννηση, όχι μόνο στα γραφεία αλλά και στην καθημερινή μόδα. Η Gen Ζ έχει αναδιαμορφώσει αυτό το στιλ, μετατρέποντάς το από ένα αυστηρό, καθορισμένο ενδυματολογικό κώδικα σε μια έκφραση προσωπικότητας και αυτοέκφρασης που ξεπερνά τα όρια του γραφείου.
Η στροφή της μόδας στο businesswear
Η δημοτικότητα του businesswear έχει αυξηθεί σημαντικά, κυρίως χάρη στην τάση της γενιάς Ζ προς την "office siren" αισθητική, μια πιο τολμηρή, σεξουαλική εκδοχή της παραδοσιακής επαγγελματικής εμφάνισης. Η μόδα αυτή επικρατεί τόσο στις πασαρέλες όσο και στα κοινωνικά δίκτυα, ιδιαίτερα στο TikTok. Η 23χρονη influencer Julia Quang, για παράδειγμα, είδε το περιεχόμενο της που επικεντρωνόταν σε businesswear outfits να γίνεται viral, με τα βίντεό της να συγκεντρώνουν εκατομμύρια προβολές και να της αποφέρουν σημαντικά έσοδα από brand deals.
Αυτό δείχνει πως το businesswear δεν φοριέται πλέον αποκλειστικά στο γραφείο. Πολλά από τα παραδοσιακά κομμάτια, όπως τα κουστούμια και οι ριγέ φούστες, έχουν επανασχεδιαστεί και υιοθετηθεί για χρήση σε ποικίλες περιστάσεις, από κοινωνικές εκδηλώσεις έως street style εμφανίσεις. Σημαντικό στοιχείο αυτής της αλλαγής είναι η απομάκρυνση από την αυστηρότητα των παλιών ενδυματολογικών κανόνων, με τη μόδα να αντανακλά μια αίσθηση ελευθερίας και δημιουργικότητας.
@juliaquang Tb to when i was getting sm hate for using the term office siren 💀#outfitideas #outfitinspo #ootd #officesiren ♬ THEY GON HATE ME REGARDLESS - <3