ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Off-White: H LVMH πούλησε το brand του αείμνηστου Virgil Abloh την ημέρα των γενεθλίων του

Off-White: H LVMH πούλησε το brand του αείμνηστου Virgil Abloh την ημέρα των γενεθλίων του 1

H πώληση της Off-White από την LVMH στην Bluestar Alliance αντιπροσωπεύει μια νέα σελίδα για το brand, με την ελπίδα ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει την κληρονομιά του Virgil Abloh και να ανταγωνίζεται στο δυναμικό τοπίο της μόδας.

ΑΠΟ GRACE TEAM

H γαλλική LVMH ανακοίνωσε την πώληση του εμβληματικού streetwear brand Off-White, που ιδρύθηκε από τον αείμνηστο σχεδιαστή Virgil Abloh. Η συμφωνία με την Bluestar Alliance, μια εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη που κατέχει επίσης μάρκες όπως οι Scotch & Soda και Elie Tahari, έρχεται σχεδόν τρία χρόνια μετά τον θάνατο του Abloh το 2021, και μάλιστα την ημέρα που θα γιόρταζε τα γενέθλιά του, στις 30/9.

Η LVMH δεν δημοσιοποίησε τους όρους της συμφωνίας, αλλά εξέφρασε την περηφάνια της για την κληρονομιά που δημιούργησε η Off-White υπό την ηγεσία του Virgil Abloh.

Ο όμιλος υπογράμμισε ότι η Bluestar Alliance είναι ο κατάλληλος εταίρος για να συνεχίσει αυτήν την κληρονομιά. Ο CEO της Bluestar, Τζόι Γκάμπαϊ, δήλωσε ότι η απόκτηση της Off-White θα ενισχύσει τη δημιουργική δυναμική που καθόρισε ο Abloh. Η Bluestar διαθέτει επίσης επωνυμίες μόδας όπως οι Scotch & Soda, Elie Tahari, Bebe και Hurley.

Η LVMH είχε αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Off-White το 2021, προσβλέποντας σε έναν διευρυμένο ρόλο του Abloh σε όλες τις μάρκες του ομίλου. Ο Abloh είχε αναλάβει τη σχεδίαση ανδρικών ρούχων για τη Louis Vuitton το 2018, σε μια στρατηγική κίνηση που στόχευε στη διαφοροποίηση του κοινού και την προσέλκυση νεότερων καταναλωτών.

Ωστόσο, η συνέχιση της κληρονομιάς της Off-White χωρίς τον ιδρυτή της έχει αποδειχθεί δύσκολη, ιδίως καθώς η ζήτηση για streetwear μειώνεται και η παγκόσμια αγορά πολυτελών αγαθών επιβραδύνεται. Η LVMH κατείχε τα εμπορικά σήματα της Off-White, αλλά η New Guards Group, που είχε συνάψει συμφωνία αδειοδότησης με την LVMH, παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας στην αγορά της μάρκας.

Η αναζωογόνηση της Off-White βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του νέου CEO, Cristiano Fagnani, ο οποίος περιέγραψε τη «κρίσιμη κατάσταση» που κληρονόμησε το 2023. Η μάρκα έχει ήδη ανακοινώσει συνεργασίες, όπως αυτή με την ομάδα μπάσκετ NBA New York Liberty, για να επανενεργοποιήσει το ενδιαφέρον του κοινού.

H πώληση της Off-White από την LVMH στην Bluestar Alliance αντιπροσωπεύει μια νέα σελίδα για το brand, με την ελπίδα ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει την κληρονομιά του Virgil Abloh και να ανταγωνίζεται στο δυναμικό τοπίο της μόδας.

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ