Το κοινό χειροκρότουσε δυνατά και επευφημούσε στο φινάλε, παρακαλώντας τον Galliano να υποκλιθεί. Ωστόσο, διατηρώντας μια παράδοση που ξεκίνησε από τον ιδρυτή του οίκου Martin Margiela, ο οποίος δεν υποκλίθηκε ποτέ και αποφεύγοντας να φωτογραφηθεί, ο Galliano παρέμεινε πίσω από μια χρυσή κουρτίνα στα παρασκήνια.
Το show παρουσιάστηκε μέσα σε μια θολωτή αποθήκη ακριβώς κάτω από την γέφυρα Pont Alexandre III λουσμένη από το φως της πρώτης Πανσελήνου του έτους, με πρωταγωνιστές μια σειρά από γαλλικά παρατραβηγμένα αρχέτυπα – παχουλές εταίρες, κούκλες του Moulin Rouge, τζογαδόρους και διαρρήκτες. Ουσιαστικά το show του Gallianο ήταν μια ατμοσφαιρική και βαθιά ρομαντική θεατρική παράσταση για τους εκλεκτούς μυημένους, λάτρεις της αισθητικής του.
Όλοι τους περιφέρονταν με νωχελικές κινήσεις τριγύρω στον χώρο και έκαναν πιρουέτες γύρω από το σκηνικό με τις φτηνές καρέκλες, τα τραπέζια του καφέ, αγγελίες «καταζητείται» της αστυνομίας, τα σπασμένα φώτα και ένα μισοκατεστραμμένο μπιλιάρδο.
To show ξεκίνησε με μια εντυπωσιακή performance του Γάλλου τραγουδιστή και σωσία του Freddie Mercury, Lucky Love. Πριν αρχίσει να τραγουδάει την cult επιτυχία του “Now I Don’t Need Your Love” περιπλανήθηκε στον χώρο βγάζοντας το πανωφόρι του και αποκαλύπτοντας το κορμί του και το αριστερό χέρι που του λείπει.
Οι καθρέφτες τύπου bistro μετατράπηκαν σε οθόνες που πρόβαλλαν ένα αστυνομικό δράμα και μια ληστεία κοσμημάτων.
Στη συνέχεια, η δράση από την οθόνη μεταφέρθηκε στην αληθινή ζωή. Με την άφιξη ενός νεαρού δανδή χωρίς πουκάμισο, με πλισέ παντελόνι και στενό κορσέ, ο οποίος πέρπάτησε κατά μήκος του Σηκουάνα μέσα στη βροχή, κάτω από τις καμάρες της πιο όμορφης γέφυρας του Παρισιού πριν μπει στην αποθήκη.
Τον ακολούθησαν «χαρακτήρες» (γιατί τα μοντέλα στην ουσία ανέλαβαν να υποδυθούν ρόλους) που ήταν βγαλμένοι από την γειτονιά Pigalle όπως ήταν πριν από έναν αιώνα: ένας βετεράνος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου με στρατιωτικά μετά “λλια, ο οποίος θύμιζε τον Johnny Depp στηνΑλίκη στη χώρα των θαυμάτων”, ή χορεύτριες μπουρλέσκ που θα ενθουσίαζαν τον Toulouse-Lautrec.