Φανταστείτε ένα μοντέλο πασαρέλας. Πώς μοιάζει; To πιθανότερο είναι να την φαντάζεστε ψηλή, αδύνατη και νέα. Τα γκρίζα μαλλιά, οι λεπτές γραμμές του προσώπου και η χαλάρωση του δέρματος σίγουρα δεν είναι στην εικόνα ππυ σχηματίσατε. Είναι λογικό, όμως – το 2019, η μέση ηλικία ενός τυπικού μοντέλου πασαρέλας ήταν τα 23 έτη. Ο περασμένος μήνας μόδας, ωστόσο, αμφισβήτησε σοβαρά τον κανόνα με μια σειρά από επιδείξεις μόδας που συμπεριέλαβαν εμφανώς μεγαλύτερα μοντέλα.
Η αρχή έγινε στη Νέα Υόρκη, με την Batsheva να επιλέγει αποκλειστικά κυρίες από τα 40 και πάνω, ενώ οι Helmut Lang, Collina Strada και FFORME είχαν ένα μείγμα νεότερων κοριτσιών και πιο ώριμων γυναικών στο cast. Αλλά η πραγματική απόδειξη ήρθε όταν τα ευρωπαϊκά brands παρουσίασαν ευρύ φάσμα ηλικιών. Από το ντεμπούτο της 70χρονης Dr. Qin Huilan στον Miu Miu και της 62χρονης Marcia Cross στον Vetements μέχρι την 53χρονη Bethany Nagy στον Saint Laurent και τον Balmain, φάνηκε ότι επιτέλους η μόδα αναγνωρίζει ότι το να μεγαλώνεις, εκτός από υπέροχο είναι και πολυτέλεια.
Η βιομηχανία βρισκόταν πάντα σταθερά στην αναζήτηση του next big thing, του επόμενου μεγάλου ονόματος, και αυτό τις περισσότερες φορές βρίσκεται στην πρώιμη εφηβεία του. Η Kate Moss, η Karlie Kloss και η Gemma Ward ανακαλύφθηκαν σε ηλικία 14 ετών και έκαναν επιτυχημένες καριέρες. Όμως, υπάρχει η σκοτεινή πλευρά στο σκάουτινγκ ανήλικων κοριτσιών, τα οποία συχνά ωθούνται σε καταστάσεις που ξεπερνούν την ηλικία τους. Η Sara Ziff, η οποία ίδρυσε τη Model Alliance ορμώμενη από την δική της εμπειρία στη βιομηχανία, άσκησε πιέσεις για καλύτερη προστασία των ανήλικων μοντέλων.