Η Miu Miu αναδεικνύεται ξανά ως το πιο hot brand παγκοσμίως, σύμφωνα με την πλατφόρμα αγορών Lyst. Μετά από μια μικρή υποχώρηση στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, όπου η Loewe κατέκτησε την πρώτη θέση, η Miu Miu επανήλθε δυναμικά στην κορυφή της κατάταξης για το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας άνοδο στις αναζητήσεις κατά 30% στο Lyst, το οποίο διαθέτει 15 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Η άνοδος της Miu Miu υποστηρίχθηκε από τη δυναμική παρουσία της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού για τη συλλογή Άνοιξη 2025. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Launchmetrics, η Miu Miu κατατάχθηκε στην τέταρτη θέση όσον αφορά την έκθεση στα social media, ενώ στην Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης, οι τοπικοί αγοραστές επιβεβαίωσαν ότι η αισθητική της Miu Miu κυριάρχησε και εκεί.
Το show της για τη συλλογή Άνοιξη 2025 συγκέντρωσε πολλές διασημότητες, όπως η K-pop τραγουδίστρια Jang Won-young, οι Κινέζες ηθοποιοί Liu Haocun και Zhao Jinmai, η Ιαπωνέζα σταρ Tsubasa Honda, καθώς και η Camila Cabello και η Kiernan Shipka. Στην πασαρέλα συμμετείχαν ακόμα η Alexa Chung, η Cara Delevingne και ο Willem Dafoe.
O οίκος Alaïa σημείωσε μια εντυπωσιακή άνοδο κατά 12 θέσεις, φτάνοντας στην πέμπτη θέση της λίστας του Lyst Index. Η δημοτικότητα της επωνυμίας αυξήθηκε κατά 51% αυτό το τρίμηνο, με το κοινό να ανταποκρίνεται θετικά στη δημιουργικότητα και τη δεξιοτεχνία του creative director Pieter Mulier.