ΤΟ ΒΗΜΑ logo

H νέα εικόνα της Pamela Anderson: Αλλαγή φιλοσοφίας ή επιτυχημένο self rebranding;

H νέα εικόνα της Pamela Anderson: Αλλαγή φιλοσοφίας ή επιτυχημένο self rebranding; 1

Η Pamela Anderson ποζάρει (ξανά) χωρίς μακιγιάζ, αυτή τη φορά για την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler αποτινάσσοντας εντελώς την 90ίλα από πάνω της.

ΑΠΟ ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΜΠΑΝΗ

Pamela Anderson. Ένα όνομα που ταυτίστηκε με την εικόνα του πληθωρικού 90s sex symbol. Από το καλιφορνέζικο μαύρισμα και τα ξανθά μαλλιά, μέχρι τα λεπτά φρύδια, η Pamela έφτασε να αποτελεί κάποιου είδους τοτέμ του glam της δεκαετίας. Και ποιος δεν την θυμάται να τρέχει δίπλα στο κύμα στην σειρά Baywatch (1989-2001) φορώντας το πλέον χαρακτηριστικό της κόκκινο ολόσωμο μαγιό. Έτσι χαράχτηκε για πάντα στη μνήμη μιας ολόκληρης γενιάς που την παρακολουθούσε στους τηλεοπτικούς δέκτες της, ακόμα περισσότερο δε, στις φαντασιώσεις χιλιάδων ανδρών ανά τον κόσμο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pamela Anderson (@pamelaanderson)

Ήταν τον περασμένο Ιανουάριο που το ντοκιμαντέρ του Netflix σχετικά με τη ζωή της, “Pamela, a Love Story” αλλά και η αυτοβιογραφία της με τίτλο Love, Pamela -η οποία μάλιστα έγινε και bestseller- κυκλοφόρησαν και προκάλεσαν -ξανά- τεράστιο buzz γύρω από το ούτως ή άλλως αμφιλεγόμενο όνομά της.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pamela Anderson (@pamelaanderson)

Σε αυτά η Anderson αποκάλυψε στοιχεία και μοιράστηκε άγνωστες ιστορίες για τη ζωή της -από την παιδική ηλικία μέχρι τη θυελλώδη σχέση της με τον ελληνικής καταγωγής Tommy Lee, αλλά και τη ζωή στην έπαυλη του Playboy– που δίχασαν.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pamela Anderson (@pamelaanderson)

Η Pamela Anderson είναι σήμερα η μούσα του brand Proenza Schouler, μία ακόμα δυνατή συνεργασία μόδας στο ενεργητικό της τα τελευταία χρόνια, μετά από εκείνη με το παριζιάνικο cult brand Jacquemus, αλλά και το swimwear brand Frankies Bikinis, το οποίο μάλιστα επαναδημιούργησε το iconic μαγιό της το περασμένο καλοκαίρι.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pamela Anderson (@pamelaanderson)

Η ηθοποιός και μοντέλο συνεργάζεται τώρα με το σχεδιαστικό δίδυμο Jack McCollough και Lazaro Hernandez, παίρνοντας την σκυτάλη από τα it-girls Weyes Blood και Chlöe Sevigny, σε μία καμπάνια που χαρακτηρίζει η μίνιμαλ, απαλλαγμένη από το καθετί περιττό αισθητική και εικόνες. Στη νέα καμπάνια για την Άνοιξη 2024 από τον φωτογράφο Davit Giorgadze, η Anderson φωτογραφίζεται στο στούντιο, καθισμένη χαλαρά σε μια καρέκλα, κοιτώντας τον φακό, φορώντας τα πιο απλά και διαχρονικά κομμάτια, από ένα λευκό σακάκι, ή ένα μαύρο ημίπαλτο, σε ένα κατακόκκινο πλεκτό τοπ με ψηλό λαιμό και μανίκια δεμένα πάνω από το στήθος της, (ίσως ένας σύγχρονος φόρος τιμής στο εμβληματικό κόκκινο μαγιό του Baywatch;)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Proenza Schouler (@proenzaschouler)

Η Pamela εμφανίζεται στις φωτογραφίες χωρίς ίχνος μακιγιάζ – μια τακτική που έχει υιοθετήσει στις περισσότερες δημόσιες εμφανίσεις της από τότε που πέθανε η επί χρόνια make-up artist της Alexis Vogel το 2019. «Αισθάνομαι ότι είναι απλά ελευθερία», μοιράστηκε η Anderson σε ένα βίντεο της Vogue France πέρυσι, αναφερόμενη στο πώς το να αγκαλιάζει την ηλικία της μέσω του της παντελούς απουσίας μακιγιάζ την βοήθησε να αποβάλει τα πρότυπα ομορφιάς στα οποία έχει υποβληθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας της.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Proenza Schouler (@proenzaschouler)

Η νέα αυτή εκδοχή και στάση της (μας) αρέσει. Στα μάτια μας η Pamela δείχνει ότι μεγαλώνει αναπάντεχα όμορφα. Δείχνει πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη, ήρεμη και συμφιλιωμένη με όσα -καλά ή άσχημα- έφερε η ζωή στον δρόμο της. Και αυτό είναι so f@cking cool.

Γιατί όμως ξαφνικά μια γυναίκα όπως η Pamela Anderson αποφασίζει να κάνει μια τέτοια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο προβάλλεται εικόνα της; Σίγουρα δεν θα της ήταν δύσκολο να προσλάβει μία άλλη makeup artist όσο δεμένη κι αν ήταν με την Vogel.

Πρόκειται για μια συνειδητή αλλαγή φιλοσοφίας που πηγάζει από μέσα της και μια βαθιά εσωτερική ανάγκη να αποτινάξει από πάνω της όλα εκείνα που ήταν ή η εποχή την οδήγησε να είναι -δεν έχει σημασία- , τρεις δεκαετίες πριν και όσα αυτά συμβολίζουν; Ή η νέα της εικόνα είναι απλώς αποτέλεσμα μιας στρατηγικής -επιτυχημένης όπως όλα δείχνουν μέχρι στιγμής- και ενός ριζικού self rebranding; Γιατί, ας μην γελιόμαστε, το ίδιο το όνομα Pamela Anderson είναι ένα brand.

Η Pam των ερωτικών σκανδάλων και των tabloids, που έτρεφαν αδιάκοπα το ένα το άλλο και τα δύο μαζί την ακόρεστη επιθυμία του κοινού για gossip, σεξ και ίντριγκα στα 90s, ήθελε και έπρεπε να επανασυστηθεί σε μία νέα γενιά, όχι μόνο για να επιστρέψει στο προσκήνιο, αλλά και να διαιωνίσει (με τον πιο κομψό, σύγχρονο και «εύπεπτο» τρόπο) τον όποιο μύθο της.

H νέα εικόνα της Pamela Anderson: Αλλαγή φιλοσοφίας ή επιτυχημένο self rebranding; 2

Photo by Samir Hussein/WireImage/Getty/Ideal Images

Τίποτα δεν αποκλείει η νέα της απογυμνωμένη από φτιασίδια εικόνα να είναι φυσικό επακόλουθο της σχέσης της με τον χρόνο και ταυτόχρονα ένα αυθεντικό συμπεριληπτικό μανιφέστο για τις ώριμες γυναίκες. Ναι, η σέξι (γιατί παραμένει) Pamela Anderson είναι 56 ετών πλέον και αυτό είναι απολύτως ok. Όπως και το ενδεχόμενο να κουράστηκε να αντικρίζει τον εαυτό της στον καθρέφτη ή το εκάστοτε editorial με τον ίδιο (90s ίου) τρόπο ξανά και ξανά.

Σε κάθε περίπτωση η Pamela έχει κάτι να μας πει, βρήκε ομολογουμένως τον πιο chic τρόπο για να το κάνει και είμαστε εδώ για να την ακούσουμε.

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ