Ένα από τα πρώτα πράγματα που μπορεί να προσέξατε στη Bella Baxter, τον απολαυστικό χαρακτήρα της Emma Stone στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου Poor Things, δεν είναι τα μεγάλα μπλε μάτια της, οι ξαφνικές σωματικές της συσπάσεις ή ακόμη και η παιδική της ομιλία, αλλά, μάλλον, τα φουσκωτά μανίκια της. «Έχει να κάνει με το μανίκι», φέρεται να είπε ο Λάνθιμος στην ενδυματολόγο της ταινίας, Holly Waddington. Και αυτό ακριβώς του έδωσε: Πολύ, πολύ μεγάλα μανίκια.
Τα κοστούμια στο Poor Things ήταν το αποκορύφωμα, σε μια χρονιά που ήταν ήδη μια δυνατή για τα μανίκια. Ένα συχνά παραμελημένο κομμάτι της γκαρνταρόμπας, τελευταία έχουν κεντρική θέση στις πασαρέλες, στα κόκκινα χαλιά, στις ταινίες – και τώρα στους δρόμους. Αρχίσαμε να τα βλέπουμε πέρσι στις φθινοπωρινές επιδείξεις ready to wear: Θύμιζαν τα μπαλόνια στον Thom Browne και άγγιζαν το έδαφος στον Balenciaga. Στο Met Gala τον προηγούμενο Μάιο, η Kendall Jenner φόρεσε catsuit από μαύρες παγιέτες με μανίκια τόσο μακριά που έφταναν μέχρι το πάτωμα, από τον Marc Jacobs – η Florence Pugh είχε μια παρόμοια εμφάνιση με ένα ογκώδες φόρεμα Valentino στα βραβεία Όσκαρ. Σε κάθε περίπτωση, το θέμα ήταν τα μανίκια.
Για την άνοιξη, η τάση έχει εξελιχθεί με ακόμη πιο dramatic, δημιουργικούς τρόπους. Στον Rick Owens, τα μανίκια ήταν αυστηρά, ενώ στη Stella McCartney, ήταν αρκετά αέρινα για να κινούνται στον άνεμο. Ο Balenciaga έκανε full wizard, οι Louis Vuitton και Khaite έκαναν old-school glamour, ενώ η Schiaparelli πέτυχε avant-garde αναλογίες. Τόσο ο Cristóbal Balenciaga όσο και η Elsa Schiaparelli έπαιξαν με τα μανίκια καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας τους- απλώς τώρα βλέπουμε σύγχρονες ερμηνείες.