ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Charlize Theron: Μετά από 20 χρόνια ως πρόσωπο του Dior, αναλαμβάνει νέο ρόλο

Charlize Theron: Μετά από 20 χρόνια ως πρόσωπο του Dior, αναλαμβάνει νέο ρόλο 1

Η νέα θέση της διάσημης σταρ στον γαλλικό οίκο.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Μετά από 20 χρόνια συνεργασίας, ο Dior και η Charlize Theron προχωρούν τη σχέση τους στο επόμενο επίπεδο. Το επί χρόνια πρόσωπο του best seller γυναικείου αρώματος J’adore, η Νοτιοαφρικανή σταρ αναλαμβάνει έναν νέο διπλό ρόλο ως ambassador για τα high jewelery και τo skincare, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά για τον γαλλικό οίκο μόδας.

«Είναι συναρπαστικό να ξεκινάμε αυτό το κεφάλαιο σε μια μακροχρόνια συνεργασία με τον Dior. Τα τελευταία 20 χρόνια, ήταν τιμή μου να συνεργάζομαι δημιουργικά με τον οίκο ως το πρόσωπο του J’adore», ανέφερε η Theron σε δήλωσή της.

 

«Είμαι περήφανη για όλα όσα καταφέραμε να δημιουργήσουμε μαζί και για το γεγονός ότι θα συμμετέχω με τον Dior στον εορτασμό της ομορφιάς των κοσμημάτων και της περιποίησης της επιδερμίδας. Ανυπομονώ να δω τι θα ακολουθήσει», πρόσθεσε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός.

Πρόκειται για την τελευταία ανανέωση στις ambassadors του Dior, μετά τον πρόσφατο διορισμό της Ισπανίδας τραγουδίστριας Rosalía ως παγκόσμιας πρέσβειρας και προσώπου της νέας καμπάνιας για την τσάντα Lady Dior. Η Theron θα είναι η πρώτη πρέσβειρα του Dior για τα high jewelry και αναμένεται να παρουσιάσει τα πιο αποκλειστικά κομμάτια που σχεδιάστηκαν από την Victoire de Castellane, καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior Joaillerie τα τελευταία 25 χρόνια, ανέφεραν πηγές.

«Η Charlize είναι ένα είδωλο και αποτελεί την τέλεια έκφραση της σχέσης μεταξύ τέχνης, χειροτεχνίας και ονείρων που ενσαρκώνεται υπέροχα από τα κοσμήματα που δημιούργησε η Victoire de Castellane για τον οίκο Dior», δήλωσε η Delphine Arnault, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του Christian Dior Couture.

Προηγουμένως, οι καμπάνιες του Dior για κοσμήματα έχουν αναδείξει τις συλλογές του, με την Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι να έρχεται το 2021 και να προβάλλει διαφημίσεις για τη σειρά La Rose Dior και την Jenna Ortega να εκπροσωπεί τη σειρά Rose des Vents από πέρυσι. Εν τω μεταξύ, η Theron εμφανίστηκε σε μια καμπάνια για το ρολόι Dior VIII που λανσαρίστηκε το 2011.

Ακόμα θα γίνει η πρώτη ηθοποιός που θα εκπροσωπήσει τη φροντίδα δέρματος του Dior μετά τη Sharon Stone, η οποία υπέγραψε το 2005 ως το πρόσωπο της μάρκας Capture της εταιρείας. Η σχέση αυτή κλονίστηκε το 2008, αφού η πρωταγωνίστρια του «Βασικού Ενστίκτου» έκανε αμφιλεγόμενα σχόλια σχετικά με έναν τεράστιο σεισμό στην Κίνα, με αποτέλεσμα η Dior China να ανακαλέσει τις διαφημίσεις με τη συμμετοχή της Stone, αλλά το συμβόλαιο δεν έληξε μέχρι το 2012.

Η Véronique Courtois, διευθύνουσα σύμβουλος του Parfums Christian Dior, δήλωσε ότι ο διορισμός της αντανακλά την ευρεία απήχηση της Theron. «Η Charlize είναι μέλος της οικογένειάς μας που ενσαρκώνει το πνεύμα του Dior που είναι πολύτιμο για εμάς. Το σπάνιο ταλέντο της, η αφοσίωσή της και η απόκοσμη ομορφιά της, την καθιστούν είδωλο. Είναι επίσης, και σε αυτό έγκειται η ιδιοφυΐα της, πραγματικά προσγειωμένη. Είναι μια γυναίκα που μιλάει σε άλλες γυναίκες και αρέσει σε αυτές», δήλωσε.

«Επομένως, φαίνεται φυσικό να αποκαλύψουμε τις μυριάδες πτυχές της στην καρδιά του κόσμου του Dior, γιορτάζοντας τη θριαμβευτική θηλυκότητά της σε άλλους τομείς που τόσο εκτιμούν οι γυναίκες: την περιποίηση του δέρματος πάνω από τα κοσμήματα», πρόσθεσε η Courtois. Η Theron θα ενισχύσει επίσης τη συνεργασία της με τη μάρκα που ανήκει στην LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton σε θέματα κοινωνικής ευθύνης, ιδίως όσον αφορά την ενδυνάμωση των γυναικών, αντανακλώντας τις δεσμεύσεις της ως ακτιβίστρια και ιδρύτρια του Charlize Theron Africa Outreach Project ή CTAOP.

Η ηθοποιός διορίστηκε Messenger of Peace του ΟΗΕ το 2008, με έμφαση στην πρόληψη του HIV και την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών. Η Theron έχει ταυτιστεί με το J’adore από το 2004, όταν υπέγραψε ως πρόσωπο του blockbuster αρώματος στον απόηχο της κατάκτησης του Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για τον ρόλο της ως κατά συρροή δολοφόνος Aileen Wuornos στην ταινία “Monster”, και έγινε η πρώτη διάσημη πρέσβειρα αρώματος του οίκου.

Στη συνέχεια εμφανίστηκε σε μια σειρά από καμπάνιες υψηλού προφίλ που την έβαλαν να περπατάει πάνω στο νερό, να σπάει τα μαργαριτάρια της στην αίθουσα των καθρεφτών στις Βερσαλλίες ή να αλληλεπιδρά με ψηφιακά άβαταρ των αείμνηστων Grace Kelly, Marlene Dietrich και Marilyn Monroe.

Το πιο εμβληματικό ήταν αναμφίβολα το σποτ με τον Jean-Baptiste Mondino, όπου η ίδια απευθύνεται στην κάμερα, πετώντας τα παπούτσια, τα κοσμήματα και το βραδινό της φόρεμα καθώς λέει:«Ο χρυσός είναι κρύος, τα διαμάντια είναι νεκρά, μια λιμουζίνα είναι ένα αυτοκίνητο, μην προσποιείσαι, νιώσε αυτό που είναι αληθινό».

Ο οίκος αναμένεται να αποκαλύψει τη διάδοχό της ως πρόσωπο του J’adore σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Η Theron έχει αξιοποιήσει τη σχέση της με τον οίκο για να συγκεντρώσει χρήματα για το CTAOP, το οποίο ίδρυσε το 2007 για να υποστηρίξει ένα δίκτυο εκπαιδευτικών ενώσεων που εργάζονται με τη νεολαία των χωρών της υποσαχάριας Αφρικής.

Κεντρική Φωτογραφία: Dior

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ