Ένα σπουδαίο έργο έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η Mattel, προσπαθώντας να λανσάρει περισσότερες κούκλες Barbie, οι οποίες δίνουν έμφαση στην συμπερίληψη. Έχουν περάσει σχεδόν έξι δεκαετίες από τότε που η πρώτη Barbie κυκλοφόρησε για πρώτη φορά και έγινε η πιο διάσημη κούκλα παγκοσμίως.
Μπορεί να χρειάστηκαν 60 χρόνια, ωστόσο πλέον έχουμε και την πρώτη κούκλα Barbie, η οποία είναι με προβλήματα όρασης. Η αμερικανική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών δήλωσε ότι η κούκλα δημιουργήθηκε σε μια προσπάθεια να εκπροσωπηθούν περισσότερο τα τυφλά και τα παιδιά με χαμηλή όραση στην κοινωνία.
Σύμφωνα με τον Guardian, η Μattel συνεργάστηκε με το Αμερικανικό Ίδρυμα Τυφλών για να διασφαλίσει ότι τα πάντα πάνω στην κούκλα, από τα μάτια της μέχρι τα ρούχα της, απεικονίζουν με ακρίβεια τα άτομα με τύφλωση και χαμηλή όραση. «Αναγνωρίζουμε ότι η Barbie δεν είναι απλά μια κούκλα. Αντιπροσωπεύει την αυτοέκφραση και μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση ότι κάποιος ανήκει κάπου», σημείωσε σε μια ανακοίνωσή της η Κρίστα Μπέργκερ, αντιπρόεδρος της εταιρείας.