Είναι η καμπάνια, για την οποία όλοι μιλούσαν από τότε που ο Timothée Chalamet και ο Martin Scorsese εθεάθησαν για πρώτη φορά στη Νέα Υόρκη να γυρίζουν μαζί ένα μυστικό project τον περασμένο Απρίλιο. Η νέα ταινία μικρού μήκους της Chanel για το άρωμα Bleu de Chanel είναι επιτέλους έτοιμη και είναι ακόμα καλύτερη απ΄ ό,τι την φανταζόμασταν.
Το φιλμ αποκλίνει από τις καμπάνιες αρωμάτων που έχουμε συνηθίσει – αισθησιακά, νωχελικά πλάνα ανθρώπων που απολαμβάνουν τον ήλιο στη Μεσόγειο – ο Scorsese δημιούργησε μια γρήγορη, τρελή ταινία μικρού μήκους στην οποία ο Timmy υποδύεται ένα “είδος καρικατούρας” του εαυτού του. Με τη μελωδία του Herbie Hancock “Rockit”, η οποία συμβάλλει στη δημιουργία της έντονης ατμόσφαιρας τον παρακολουθούμε καθώς εμφανίζεται σε μια ταινία μέσα στην ταινία και στη συνέχεια σε μια βραδινή εκπομπή.
O ηθοποιός ρωτήθηκε αν πρέπει να “καταστρέψει” τον πραγματικό του εαυτό για να ενσαρκώσει τέλεια έναν ρόλο. «Φτάνεις μέσα στον εαυτό σου. Βρίσκεις τον εαυτό σου. Και μόνο μετά από αυτό είσαι ελεύθερος να είσαι αυτός που πραγματικά είσαι», απαντά.