Δεν χρειάζονται συστάσεις σε ό,τι αφορά το όνομα της Selena Gomez. Αυτό που έχει αληθινό ενδιαφέρον όμως είναι πώς μια 31χρονη celebrity μετέτρεψε τον πόνο και τα ψυχικά προβλήματά της, σε δύναμη και σε ένα success story που λίγοι έχουν καταφέρει.
Αυτή την περίοδο, πετυχαίνουμε τη σταρ να απολαμβάνει την επιτυχία της κινηματογραφικά, έχοντας κερδίσει ένα πολύ σημαντικό βραβείο στις Κάννες, και ταυτόχρονα συμμετέχει σε μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές της σεζόν.
Όλα αυτά είναι λίγο – πολύ γνωστά. Για την Gomez όμως, αυτό που πραγματικά έχει σημασία, είναι το beauty brand της. Ένα brand ομορφιάς, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση οργανισμών που ασχολούνται με θέματα ψυχικής υγείας. Το συγκεκριμένο brand προσπαθεί μάλιστα να αφήσει το δικό του αποτύπωμα σε κάθε άτομο που δυσκολεύεται ψυχικά σήμερα.
Η δημοσιογράφος του TIME, Lucy Feldman, συνάντησε λοιπόν τη Gomez σε μια βόλτα στο Central Park της Νέας Υόρκης, όπου η συζήτησή τους επεκτάθηκε σε καριέρα, ψυχική υγεία, αλλά και προσωπική ζωή.
Όπως δηλώνει η ίδια η Gomez, αυτό το διάστημα απολαμβάνει την καθημερινότητά της και δεν συμβαίνουν κάθε μέρα εξωπραγματικά γεγονότα στη ζωή της. Εξωπραγματικά επιτυχημένη όμως, είναι η εταιρεία ομορφιάς που έχει δημιουργήσει με συνολικό net worth πάνω από $2 δις. Είναι επίσης ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα αυτού του πλανήτη και ένα ζωντανό παράδειγμα του τι σημαίνει να ερωτεύεσαι, να δοκιμάζεις νέα πράγματα, να κάνεις λάθη, να προσπαθείς.