ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Πώς η πριγκίπισσα Martha Louise εκμεταλλεύτηκε την τελετή του γάμου της για να βγάλει χρήματα

Πώς η πριγκίπισσα Martha Louise εκμεταλλεύτηκε την τελετή του γάμου της για να βγάλει χρήματα 1
@iam_marthalouise / Instagram

Ποτά με κουπόνια, αποκλειστικές φωτογραφίες με συμφωνία πολλών δολαρίων, pop up γωνίες με ρούχα της πριγκίπισσας και πολλά ακόμη.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Πολλοί ήταν οι γάμοι που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου, αλλά και την πρώτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου. Ένας από αυτούς τους γάμους, ήταν και αυτός της πριγκίπισσας της Νορβηγίας, Martha Louise με τον σαμάνο αρραβωνιαστικό της Durek Verrett.

Πρόκειται για έναν αλλόκοτο βασιλικό γάμο με πολλές αντιδράσεις, σχόλια και ατέλειωτα άρθρα γύρω από αυτόν. Και ενώ η 52χρονη πριγκίπισσα «σπάει τα πρωτόκολλα» και ζει τον έρωτα της έτσι όπως ακριβώς εκείνη θέλει, δεν παραλείπει να εκμεταλλευτεί την τελετή, προκειμένου να αποφέρει περισσότερα χρήματα στον τραπεζικό της λογαριασμό.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Ο βασιλικός γάμος πραγματοποιήθηκε στο πολυτελές ξενοδοχείο «Hotel Union Geiranger», στο ομώνυμο γραφικό χωριό της Νορβηγίας. Οι εκλεκτοί καλεσμένοι άγγιξαν τους 350 και οι γαμήλιοι εορτασμοί κράτησαν τέσσερις ημέρες. Το νεόνυμφο ζευγάρι είχε ετοιμάσει και ένα brunch για τους καλεσμένους, την τελευταία ημέρα των εορτασμών.

Παρά τα έξοδα που χρειάζεται μια γαμήλια τελετή, η συγκεκριμένη είχε και πολλά έσοδα, αφού οι νεόνυμφοι θέλησαν να προχωρήσουν σε συμφωνίες που θα μπορούσαν να τους αποφέρουν χρήματα. Για αρχή, έκλεισαν συμφωνίες αποκλειστικότητας με το περιοδικό Hello και το Netflix. Τα δύο συγκεκριμένα μέσα πλήρωσαν ένα τεράστιο ποσό στο ζευγάρι προκειμένου να βιντεοσκοπήσουν τον «ιστορικό γάμο τους» και κανένα άλλο μέσο δεν κατάφερε να έχει αποκλειστικές εικόνες από την τελετή.

Πριν από 3 μέρες, το Netflix επιβεβαίωσε μέσω δελτίου Τύπου ότι γυρίζει ένα «σε βάθος και συγκινητικό ντοκιμαντέρ» για την «ιστορία αγάπης» της πριγκίπισσας Martha Louise και του σαμάνου Durek. Σύμφωνα με το Se og Hør, οι καλεσμένοι ενημερώθηκαν να μην δημοσιεύουν εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - με την υποτιθέμενη απαγόρευση να πιστεύεται ότι συνδέεται με αυτές τις συμφωνίες αποκλειστικότητας.

Σύμφωνα με το νορβηγικό δημοσίευμα, πριν από το γάμο, οι καλεσμένοι έλαβαν μήνυμα στο οποίο τους ζητούνταν να μην μοιραστούν τίποτα στα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Παρακαλούμε να θυμάστε ότι τα κινητά τηλέφωνο ή οι φωτογραφικές μηχανές δεν επιτρέπονται σε καμία από τις εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Επιπλέον, σας ζητάμε να μην δημοσιεύσετε τίποτα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» αναφέρεται στο μήνυμα.

Το αλκοόλ με κουπόνια

Και ενώ για τα ελληνικά δεδομένα δεν νοείται γαμήλιο γλέντι χωρίς άφθονο ποτό, για το νέο ζεύγος τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Τι και αν γιόρταζαν μια σημαντική στιγμή της ζωής τους, οι καλεσμένοι έπρεπε να πληρώσουν τα ποτά τους, μόλις εξαντλούσαν τα κουπόνια τους. Όπως αναφέρει το νορβηγικό μέσο Se og Hør, παρά το γεγονός ότι οι καλεσμένοι πλήρωσαν κατά μέσο όρο 2.300 λίρες Αγγλίας για να παρακολουθήσουν την εκδήλωση - ποσό στο οποίο δεν περιλαμβάνεται το κόστος του γαμήλιου δώρου – δεν είχαν την δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν ποτά στο Hotel Union, όπου φιλοξενήθηκε η δεξίωση.

Για την ακρίβεια οι καλεσμένοι έλαβαν συνολικά πέντε κουπόνια ποτών για το πάρτι της Παρασκευής και τη δεξίωση του Σαββάτου. Ναι μόνο 5 ποτά για τις δυο ημέρες. Αν ήθελες παραπάνω, θα χρειαζόταν να πληρώσεις και μάλιστα στην τιμή των 16,50 λιρών, το ποτό.

Ακόμη τα ποτά και τα κοκτέιλ του γάμου, ήταν φτιαγμένα με το τζιν που παρασκεύασε το ζευγάρι με την Oslo Håndverksdestilleri. Και η δημιουργία αυτού του τζιν έχει προκαλέσει επικρίσεις καθώς στην ετικέτα του αναφέρει: «Δημιουργήσαμε αυτό το τζιν για τον γάμο της πριγκίπισσας Martha Louise και του Durek Verrett στο Geiranger τον Αύγουστο του 2024».

Ρούχα από το brand της πριγκίπισσας προς πώληση στον γάμο της

Και αν νόμιζες πως όλα αυτά ήταν αρκετά, τότε κάνεις λάθος. Η πριγκίπισσα θέλησε να εκμεταλλευτεί την τελετή του γάμου της, και για να πουλήσει τα ρούχα του brand της. Για τη μεγάλη ημέρα, υπήρξε ένα pop up κατάστημα με τα ρούχα του brand στο οποίο έχει μετοχές η Martha Louise και οι καλεσμένοι μέσα στο ξενοδοχείο που φιλοξενούσε τη δεξίωση μπορούσαν να αγοράσουν κομμάτια, σύμφωνα με το Se og Hør.

Το δημοσίευμα λέει ότι αντικείμενα από την τελευταία συλλογή του brand ρούχων Hést! πωλούνταν δίπλα στο τραπέζι με τα δώρα του ζευγαριού. Η πριγκίπισσα κατέχει μεγάλο μερίδιο της μάρκας, την οποία ίδρυσε πριν από πέντε χρόνια με δύο φίλες της.

Τέλος να σημειωθεί πως μετά τον γάμο του με την 52χρονη πριγκίπισσα Martha Louise, ο 49χρονος Αμερικανός σαμάνος δεν θα φέρει τον τίτλο του πρίγκιπα, ούτε θα ασκεί επίσημα καθήκοντα ως μέλος της βασιλικής οικογένειας. Ο Durek Verrett είναι ο πρώτος μαύρος άντρας που γίνεται μέλος βασιλικής οικογένειας της Ευρώπης και έχει ενδιαφέρον από πολλές πλευρές.

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ