Η Meghan Markle, δούκισσα του Σάσεξ, παρουσίασε το νέο λογότυπο του lifestyle brand της, As Ever, ένα σύμβολο γεμάτο σημασία και προσωπικές αναφορές. Με έναν κομψό σχεδιασμό, το λογότυπο απεικονίζει έναν φοίνικα πλαισιωμένο από δύο κολίμπρι, αντικατοπτρίζοντας τόσο τη ζωή της Meghan και του πρίγκιπα Harry στην Καλιφόρνια όσο και συναισθηματικά στοιχεία από την κοινή τους πορεία.
Ο φοίνικας: Ένα σύμβολο του σπιτιού και της αναγέννησης
Ο φοίνικας στο κέντρο του λογότυπου δεν επιλέχθηκε τυχαία. Το δέντρο αυτό είναι χαρακτηριστικό της Σάντα Μπάρμπαρα, όπου η Meghan και ο Harry ζουν με τα δύο παιδιά τους, τον πρίγκιπα Archie και την πριγκίπισσα Lilibet. Επιπλέον, ο φοίνικας έχει ιδιαίτερη σημασία για το ζευγάρι, καθώς, όπως η Meghan αποκάλυψε το 2022, ήταν το πρώτο πράγμα που είδε ο Harry όταν επισκέφθηκαν το σπίτι τους στο Μοντεσίτο. Από τότε, το δέντρο αυτό έγινε σύμβολο σταθερότητας και οικογενειακής θαλπωρής για εκείνους.
Τα κολίμπρι: Μια σύνδεση με τον πρίγκιπα Harry
Τα δύο κολίμπρι που πλαισιώνουν τον φοίνικα έχουν επίσης βαθύ συμβολισμό. Στη βιογραφία του Spare, ο πρίγκιπας Harry μοιράστηκε μια συγκινητική ιστορία για ένα κολίμπρι που επισκέφθηκε το σπίτι τους λίγο μετά τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ. Το γεγονός αυτό τον έκανε να αναλογιστεί πνευματικές ερμηνείες του πουλιού, καθώς σε κάποιες κουλτούρες θεωρείται σύμβολο των ψυχών που επιστρέφουν.