Estée Lauder “For men’s only” event

Estée Lauder “For men’s only” event 1

H Estée Lauder υποδέχτηκε καλεσμένους σε ένα event διαφορετικό από όλα τα άλλα, μια και απευθυνόταν μόνο σε άνδρες, στο Penthouse του Grant Hyatt Athens.

ΑΠΟ ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ PAPADAKIS PRESS

Η Estée Lauder και τα προϊόντα ομορφιάς που προσφέρει τα τελευταία 78 χρόνια στον κόσμο, έχουν ταυτιστεί απόλυτα με το γυναικείο φύλο. Αυτό το “taboo” ήθελε να καταρρίψει η εν λόγω εκδήλωση που είχε ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, καθώς οι καλεσμένοι της ήταν αποκλειστικά άντρες, τόσο celebrities όσο και δημοσιογράφοι του αθλητικού, κοσμικού και πολιτιστικού ρεπορτάζ.

Οι άντρες επιθυμούν να απολαμβάνουν οτιδήποτε ενισχύει την εξωτερική τους εμφάνιση ενώ ταυτόχρονα αναπτερώνει την ψυχολογία τους, γι’ αυτό ήρθε η ώρα να «ανοιχτεί» μαζί τους ένας απευθείας διάλογος με στόχο να αφήσουμε στην άκρη τα στερεότυπα και να αντικαταστήσουμε το guilty pleasure με ρουτίνα ομορφιάς.

Στο πλαίσιο του event, παρουσιάστηκε o επαναστατικός ορός Advanced Night Repair Synchronized Multi- Recovery Complex, με οικοδεσπότες τη Μάχη Καμπανέλου, Brand Director Estée Lauder Greece και τον Κίμωνα Φραγκάκη. Οι οικοδεσπότες αλληλοεπίδρασαν με το αντρικό κοινό, παρουσιάζοντας το οφέλη του ορού ενώ τόλμησαν να παίξουν το διαχρονικό παιχνίδι truth or dare.

Αυτή την μοναδική for men’s only βραδιά, υποστήριξε το Ιρλανδέζικο Whiskey Bushmills με τα ξεχωριστά cocktails του. Το Bushmills είναι Ιρλανδέζικο whiskey το οποίο παράγεται στο αποστακτήριο του Bushmills®, το παλαιότερο αποστακτήριο Whiskey με άδεια, στον κόσμο.

Ο ευρέως γνωστός ορός της Estée Lauder, Advanced Night Repair, είναι βασισμένος σε μία πρωτοφανή έρευνα στο επιστημονικό πεδίο της Επιγενετικής. Με την πρωτοποριακή τεχνολογία ChronoluxTM Power Signal, το Advanced Night Repair στηρίζει τη φυσική επανόρθωση της επιδερμίδας περισσότερο αποτελεσματικά από ποτέ, και βοηθά την επιδερμίδα να αυξήσει τη φυσική ανανέωση νέων κυττάρων και την παραγωγή κολλαγόνου για πιο σφριγηλή επιδερμίδα.

Το Advanced Night Repair απορροφάται γρήγορα, μειώνει την εμφάνιση πολλαπλών σημαδιών γήρανσης και βοηθά την επιδερμίδα να προστατευτεί από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις του μοντέρνου τρόπου ζωής.

Μετά από μια εφαρμογή η επιδερμίδα φαίνεται λαμπερή και γεμάτη ενυδάτωση, μετά από μόνο τρεις εβδομάδες οι γραμμές φαίνονται μειωμένες και μετά από τη χρήση μιας συσκευασίας η επιδερμίδα αποκτά πιο σφριγηλή αίσθηση, φαίνεται υγιής, πιο νεανική, με νέα σφριγηλότητα και ζωτικότητα. 1 1 In vitro δοκιμές ενός συστατικού ΄κλειδί’ που περιέχεται στην Τεχνολογία ChronoluxTM Power Signal σε κύτταρα επιδερμίδων ατόμων 62 ετών για 7 ημέρες.

Estée Lauder “For men’s only” event 2

Οι κύριοι Άγγελος Μπράτης και Περικλής Κονδυλάτος

Estée Lauder “For men’s only” event 3

Ο κύριος Νίκος Δαδίτσιος με την κυρία Κέρρυ Γουσίδου ( Earned Media Lead/Brand Communications , Estée Lauder Greece )

Estée Lauder “For men’s only” event 4

Οι κύριοι Δημήτρης Τσακούμης και Στέλιος Κουδουνάρης

Estée Lauder “For men’s only” event 5

Η κυρία Μάχη Καμπανέλου ( Brand Director , Estée Lauder Greece ) με τον κύριο Κώστα Σπυρόπουλο ( General Manager , The Estée Lauder Companies )

Estée Lauder “For men’s only” event 6

Ο κύριος Περικλής Κονδυλάτος με τις κυρίες Μάχη Καμπανέλου ( Brand Director Estée Lauder Greece ) και Κέρρυ Γουσίδου ( Earned Media Lead/Brand Communications , Estée Lauder Greece )

Estée Lauder “For men’s only” event 7

Ο κύριος Φάνης Λαμπρόπουλος και ο κύριος Αλέξανδρος Νίκας ( Digital Commerce & Marketing Director , Estée Lauder Greece )

Estée Lauder “For men’s only” event 8

Η κυρία Μάχη Καμπανέλου ( Brand Director Estée Lauder Greece ) και ο κύριος Στέλιος Καφαντάρης

Estée Lauder “For men’s only” event 9
Estée Lauder “For men’s only” event 10

Η Earned Media Specialist Greece, Κάσσια Ηλιάδου, ο κύριος Ισίδωρος Φύκαρης και η Κωνσταντίνα Λεμπέση, Education Executive , Commercial retail and Commercial education , Estée Lauder Greece

SHARE THE STORY

Exit mobile version