Η καλοκαιρινή καμπάνια της εταιρείας ποτών St. Germain Drinks με πρωταγωνίστρια τη Sophie Turner ξεκινάει με την ατάκα της ηθοποιού "I'm looking for something different, fresh, fun,". Το brand και η σταρ αναφέρονται φυσικά στο νέο τους Hugo spritz, αλλά εμείς θα πούμε ότι αυτό το φρέσκο, διασκεδαστικό και διαφορετικό στοιχείο που τόσο πολύ αποζητά η ηθοποιός αποτυπώνεται (και) στα μαλλιά της και συγκεκριμένα στο νέο της "clavicut" κούρεμα.
Η Sophie Turner υιοθέτησε, λοιπόν, το νέο trending haircut, γνωστό ως "clavicut" -το hashtag #clavicut συγκεντρώνει πάνω από 16 εκατομμύρια views στο TikTok-, που επέλεξαν φέτος ολοένα και περισσότερες celebrities, όπως η Gigi Hadid, η Laura Harrier και η Selena Gomez, για να αναφέρουμε μόνο μερικές. Την αλλαγή στα μαλλιά της ηθοποιού επιμελήθηκε ο hairstylist Daya Ruci.
Το "clavicut" κούρεμα είναι στην πραγματικότητα απλώς ένα "lob haircut" (ουσιαστικά ένα μακρύτερο bob κούρεμα), που το μήκος του φτάνει μέχρι την κλείδα (αγγλιστί clavicle -εξού και ο όρος "clavicut"). Το αποτέλεσμα είναι χαλαρό και ανεπιτήδευτο, χαρίζει μια παριζιάνικη νότα στο στιλ σας και ταιριάζει απόλυτα με φυσικά ίσια ή φυσικά σγουρά μαλλιά για να πετύχετε ένα πιο messy look -σε αντίθεση, για παράδειγμα, με το επίσης hot Prada bob που είναι πιο sleek και στημένο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S O P H I E T U R N E R (@sophiet)