ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Emily in Paris: Η Head Makeup Artist της σειράς μεταμόρφωσε τη Lily Collins σε άλλη Audrey Hepburn

Emily in Paris: Η Head Makeup Artist της σειράς μεταμόρφωσε τη Lily Collins σε άλλη Audrey Hepburn 1
Courtesy of Netflix

Η Aurélie Payen εμπνεύστηκε από τη θρυλική σταρ.

ΑΠΟ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΑΚΑ

Μετά από εβδομάδες αναμονής, το δεύτερο μέρος της τέταρτης σεζόν της σειράς Emily in Paris είναι πια γεγονός. Η Lily Collins, aka Emily Cooper, μεταφέρεται από το Παρίσι στη Ρώμη και μάς χαρίζει σκηνές γεμάτες μόδα, φινέτσα και ομορφιά. Μένοντας στο κομμάτι της ομορφιάς, η Head Makeup Artist της σειράς, Aurélie Payen, αποκάλυψε στο Who What Wear τα μυστικά της για το μακιγιάζ και την περιποίηση της επιδερμίδας της Emily Cooper σε αυτό το δεύτερο μέρος της σεζόν κι εμείς κρατάμε σημειώσεις.

Σύμφωνα με τη makeup artist, οι εμφανίσεις της Emily Cooper σε αυτό το κομμάτι της σεζόν είναι εμπνευσμένες από τη θρυλική Audrey Hepburn. «Η Emily Cooper όσο περνάνε οι σεζόν έχει περισσότερη επίγνωση της ομορφιάς της. Ξέρει τι θέλει. Ένα νεύμα στην κομψότητα του παλιού Χόλυγουντ όπως αποτυπώνεται στο στιλ και την ομορφιά της Audrey Hepburn έχει νόημα σε αυτήν τη φάση.» αναφέρει η makeup artist.

Για να πετύχετε ένα μακιγιάζ με Old Hollywood λάμψη, θα χρειαστείτε ένα μαύρο eyeliner στα μάτια και μια στρώση μάσκαρα - η Aurélie Payen χρησιμοποίησε το Kitten Flick Liquid Eyeliner της Lisa Eldridge και την Pump 'n' Volume Mascara από Dior- ενώ για να περιποιηθεί τα αξιοζήλευτα φρύδια της Lily Collins (ένα χαρακτηριστικό που έχει κοινό με την Audrey Hepburn), η makeup artist χρησιμοποίησε ένα αδιάβροχο στυλό φρυδιών από Benefit Cosmetics. Στη συνέχεια, «κλείδωσε» το αποτέλεσμα με ένα διάφανο τζελ φρυδιών από Anastasia Beverly Hills. Στα χείλη της Lily Collins χρησιμοποίησε ένα μωβ-καφέ κραγιόν Prada το οποίο συμπλήρωσε υπέροχα το royal blue μαντήλι που φοράει σε μία από τις πρώτες σκηνές της σεζόν.

Emily in Paris: Η Head Makeup Artist της σειράς μεταμόρφωσε τη Lily Collins σε άλλη Audrey Hepburn 2

Courtesy of Netflix

Η Emily Cooper κάνει επίσης ένα ταξίδι στις γαλλικές Άλπεις σε αυτήν τη σεζόν, για να επισκεφτεί το οικογενειακό σαλέ της φίλης της, Camille, και το ορειβατικό της σύνολο είναι εμπνευσμένο από το après-ski look της Audrey Hepburn στο Charade -ακόμη και τα μοντέρνα γυαλιά ηλίου της δεκαετίας του '60! Η Aurélie Payen χρησιμοποίησε και πάλι μια μωβ-καφέ απόχρωση κραγιόν για τα χείλη και τα μάγουλα. Στο υπόλοιπο πρόσωπο, εφάρμοσε το SoftSculpt Cream Contour & Bronzer Stick από Makeup by Mario, για να ενισχύσει τα φυσικά ζυγωματικά της ηθοποιού.

Για τη βάση, η Aurélie Payen άπλωσε ελάχιστο foundation πάνω από το αντηλιακό. «Πάντα δουλεύω με προϊόντα με αντηλιακή προστασία, αλλά όταν βρίσκεσαι σε ένα μέρος όπως οι Άλπεις, που είναι σε μεγάλο υψόμετρο και ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα πολύ καλό αντηλιακό.» εξηγεί η ίδια αναφέροντας πως επέλεξε το Repair Sunscreen SPF 50 από 111 Skin.

Emily in Paris: Η Head Makeup Artist της σειράς μεταμόρφωσε τη Lily Collins σε άλλη Audrey Hepburn 3

Courtesy of Netflix

«Γυρίζαμε το πρώτο μέρος τον χειμώνα, αλλά στο δεύτερο μέρος είναι άνοιξη -εκτός από τη σκηνή στη χιονισμένη εκδρομή στις γαλλικές Άλπεις φυσικά. Έτσι αλλάξαμε το μακιγιάζ», είπε η ειδικός. Η makeup artist άρχισε να χρησιμοποιεί πιο ροδακινί, κοραλί χρώματα κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού της τέταρτης σεζόν, ενώ δεν έλειψε και το κλασικό κόκκινο κραγιόν που αποτελεί ωδή στη γαλλική ομορφιά.

Η Aurélie Payen είναι μεγάλη φαν των εργαλείων περιποίησης δέρματος. «Μπορούν να κάνουν την επιδερμίδα να φαίνεται πιο λεία, πιο σφριγηλή και δημιουργούν έναν τέλειο καμβά για το μακιγιάζ» λέει και προσθέτει ότι θεωρεί το Luna της Foreo είναι απαραίτητο, καθώς παρέχει διπλό καθαρισμό με μία κίνηση: «Μπορείς να βάλεις πάνω του το προϊόν ντεμακιγιάζ σου και να καθαρίσεις το πρόσωπό σου με αυτό. Είναι ένα από τα καλύτερα beauty tools στην αγορά αυτήν τη στιγμή στη Γαλλία».

Emily in Paris: Η Head Makeup Artist της σειράς μεταμόρφωσε τη Lily Collins σε άλλη Audrey Hepburn 4

Courtesy of Netflix

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ