Το δημοφιλές show της Victoria’s Secret, με τις συλλογές μικροσκοπικών και πολυτελών εσωρούχων φορεμένων από τα «αγγελάκια» super models, επιστρέφει μετά από έξι χρόνια όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
Η Victoria’s Secret αποκάλυψε σε ανάρτηση στο Instagram ότι θα επαναφέρει το σόου, χωρίς να προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία. Άφησε πάντως να εννοηθεί ότι θα είναι ανανεωμένο, με αλλαγές στον τρόπο παρουσίασης του. Προφανώς, γιατί πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει μετά την πτώση και την ανώμαλη προσγείωση (μάλλον στα μαλακά) για την εταιρία, της οποίας το όνομα συνδέθηκε με σειρά καταγγελιών και σκανδάλων.
Στο σόου – το οποίο έγινε παγκοσμίως γνωστό για το φαντασμαγορικό σκηνικό, τα υπερβολικά λεπτά σώματα των μοντέλων, τις περίτεχνες δημιουργίες και τους στηθόδεσμους με κοσμήματα αξίας εκατομμυρίων – έχουν περπατήσει μερικά από τα πιο διάσημα και ακριβοπληρωμένα μοντέλα στον κόσμο, όπως η Adriana Lima η Naomi και η Bella Hadid, ενώ επί σκηνής έχουν εμφανιστεί κορυφαίοι μουσικοί καλλιτέχνες, όπως η Rihanna, η Taylor Swift και ο Justin Bieber.
Η επιστροφή του show της Victoria’s Secret είναι ένα σημαντικό γεγονός που εγείρει πολλή συζήτηση και πολλά ερωτήματα. Η εταιρεία έχει βρεθεί στο παρελθόν στο επίκεντρο έντονης κριτικής για τις πρακτικές της και την έλλειψη ποικιλομορφίας στις καμπάνιες, αλλά και το διάσημο show της. Οι καταγγελίες που περιλάμβαναν σεξουαλική παρενόχληση και κακή διαχείριση έπληξαν σοβαρά την εικόνα της και έθεσαν υπό αμφισβήτηση τη θέση της στη βιομηχανία της μόδας.
Από το πρώτο show το 1995 έως το 2018, η εταιρία έφτασε στο απόγειο της δημοτικότητας της τη δεκαετία του 2000, μετατρέποντας μοντέλα όπως η Gisele Bündchen σε σταρ και προσελκύοντας πάνω από 10 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.
Η τηλεθέαση μειώθηκε σταδιακά καθώς η εταιρεία επέλεγε κατά κύριο λόγο αδύνατα, λευκά μοντέλα, ενώ το 2018, ο πρώην Chief Marketing Officer Ed Razek δήλωσε ότι δεν πρέπει να συμμετέχουν τρανς ή plus size μοντέλα στα shows, σε μία εποχή που κοινωνία και μόδα αγκάλιαζαν ολοένα και πιο πολύ την διαφορετικότητα και την συμπερίληψη, προκαλώντας αντιδράσεις. Τι κι αν η εταιρία ζήτησε συγγνώμη, ήταν πια πολύ αργά για το brand, που έκτοτε παλεύει να αναγεννηθεί από τις στάχτες του.