ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Μην κοιτάς τη μύτη μου τη στραβή, κοίτα την… Τούνη!

Μην κοιτάς τη μύτη μου τη στραβή, κοίτα την… Τούνη! 1

Είδε φως και μπήκε και έξυπνα φωτίζεται από κάθε ευκαιρία που προκύπτει.

ΑΠΟ ΕΙΡΗΝΗ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ

Ιωάννα Τούνη. Ινφλουένσερ, επιχειρηματίας, μητέρα, γυναίκα. Οι ακόλουθοί της έχουν υπερβεί το 1 εκατομμύριο με πολλούς να την αγαπούν και άλλους να τη φθονούν. Όχι, αυτό δεν είναι το σχόλιό μου, διότι αυτό ισχύει για όλους. Εντός και εκτός social media. Αγαπιόμαστε και μας μισούν και μας μισούν γιατί αγαπιόμαστε.

Αλλά ούτε αυτό θέλω να πω. Κάποτε ερωτήθηκα αν την έχω ακούσει και αν ξέρω τι κάνει. Έχω πράγματι ακούσει πολλά για εκείνη, έχω διαβάσει διάφορα, έχω παρακολουθήσει τηλεοπτικές της μαρτυρίες, ξεπετά στα news feed διαρκώς, αλλά όχι δεν είμαι ακόλουθός της. Δεν με εκφράζει το στυλ, η αισθητική της, το τότε και το τώρα της, και πρωτίστως δεν είναι φίλη μου. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε μια πραγματικότητα που τη διακρίνει, μία οικειότητα που τη χαρακτηρίζει και την αποπνέει, μία άκρως μαμαδίστικη συμπεριφορά απέναντι στο μωρό της που ναι, με αγγίζει, και πρωτίστως ότι έχει επιλέξει να μοιράζεται με τους 1,2 εκατ. followers της, στιγμές από τη καθημερινότητά της, που κάποιες μας αφορούν και κάποιες μας τρώει η περιέργεια να χαζέψουμε από τον καναπέ μας, είτε γιατί θέλουμε να χαλαρώσουμε σκρολάροντας κάτι που διαφέρει από τη δύσκολη ρουτίνα μας και μας προκαλεί ευφορία και αφορμές για κουτσομπολιά γραφείου.

Πόσες όμως έχουμε κάνει ή θέλουμε να κάνουμε μία πλαστική επέμβαση; Πολλές. Πόσες προβάλλουμε ολημερίς στιγμές με την οικογένειά μας; Πολλές. Πόσες μοιραζόμαστε τρυφερές στιγμές με τον σύντροφό μας; Πολλές. Πόσες ποζάρουμε στον φακό επιδεικνύοντας τις σέξι καμπύλες μας; Πολλές. Πόσες – για λόγους μάρκετινγκ, αφέλειας, απόκτησης και άλλων ακολούθων- δημοσιοποιούμε κόστη μίας ενέργειάς μας; Λίγες. Λίγο η εφορία, λίγο τα εν οίκω μην εν δήμω, λίγο… μην το ψάχνουμε άλλο.

Άρα τι να της προσάψουμε; Μήπως τελικά η Ιωάννα Τούνη εμπνέει ένα μέρος γυναικών; Σίγουρα. Η προσωπική της αισθητική, το lifestyle της, το παρελθόν με τα δεκάδες περίεργα ερωτηματικά, πρέπει να μην μας αφορά και να μην το σχολιάζουμε εν είδει κακιασμένων σχολίων κάτωθεν κάθε ανάρτησής της.

Επέλεξε να κάνει μία πλαστική επέμβαση στη μύτη της; Επιλογή της. Επέλεξε να μοιραστεί ότι επιθυμεί να κάνει ακόμα μία στο στήθος της; Επιλογή της. Μπορούμε να μην ασχολούμαστε μαζί της; Σαφώς. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα social media και η λανθασμένη χρήση τους από κάποιους δεν είναι δικό της λάθος. Είδε φως και μπήκε και έξυπνα φωτίζεται από κάθε ευκαιρία που προκύπτει.

Άρα τελικά ποιος φταίει; Μάλλον η ανάγκη μας να αποπροσανατολίζουμε την προσοχή μας από τα προβλήματά μας, η ανιαρή καθημερινότητα άλλων, η ζήλια μας στην εικόνα κάποιου να πετυχαίνει και πρωτίστως η ανικανοποίητη φύση μας, που όλα μας φταίνε. Η Ιωάννα Τούνη, κάνει καλά αυτό που ξέρει να κάνει, προσεγγίζει κόσμο που γνωρίζει πως σε κάποιους είναι συμπαθής και σε άλλους όχι, έχει δημιουργήσει επιτυχώς και επικερδώς ένα brand γύρω από το όνομά της και όπως έλεγε η γιαγιά μου: «μην κοιτάς τη μύτη μου τη στραβή, κοίτα τη τύχη μου την ίσια»!. Με γεια η νέα σου μύτη, Ιωάννα! (Πράγματι λίγο ακριβή αλλά και ποιον αφορά;).

Κεντρική φωτογραφία: @jtouni/Instagram

SHARE THE STORY

ΑΠΟΡΡΗΤΟ