Η 23χρονη Ιόλη, στο διπλανό γραφείο, στο newsroom του in.gr, ισχυρίζεται ότι τα γεμάτα ανακουφιστική θαλπωρή και κατανόηση λόγια του Μαξ ΜακΚάντλες -«το σώμα σου είναι δικό σου Μπέλα Μπάξτερ, ζηλεύω μόνο τον χρόνο που πέρασαν αυτοί οι άντρες μαζί σου»-, στην αγαπημένη του, όταν αυτή του υπενθυμίζει ότι δούλευε σε οίκο ανοχής, είναι μια ευθύβολη αναφορά στους στίχους του Τάσου Λειβαδίτη από το ποίημα «Αυτό το αστέρι είναι για όλους μας»:
Θα μπορούσα ακόμα και να χαμογελάσω στον άντρα
που σ’ έχει δει γυμνή πριν από μένα, να του χαμογελάσω,
που του δόθηκε μια τόση ατέλειωτη ευτυχία.
Γιατί εγώ, αγαπημένη, σου χρωστάω κάτι
πιο πολύ απ’ τον έρωτα,
εγώ σου χρωστάω το τραγούδι και
την ελπίδα, τα δάκρυα και πάλι την ελπίδα.
Στην πιο μικρή στιγμή μαζί σου, έζησα όλη τη ζωή.
Το «Poor Things» είναι το είδος της ταινίας που πρέπει να δουν οι πάντες. Ο ατμοπάνκ κόσμος που εξυφαίνεται στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου είναι το τέλειο σκηνικό για το οδυνηρά ευχάριστο παιχνίδι των χρωμάτων, των αισθήσεων, των ιδεών και των περίπλοκων τρόπων με τους οποίους επικοινωνούν οι χαρακτήρες σε αυτό το εξωφρενικά εθιστικό, κινηματογραφικό σύμπαν.
Το Poor Things λειτουργεί ως ποιητική δικαιοσύνη για τα κακώς κείμενα μιας πατριαρχικής κοινωνίας σε μια πολυπόθητη επανάσταση της μεγάλης οθόνης. Η αφήγηση αμφισβητεί με χιούμορ τα κοινωνικά πρότυπα και τις καταπιεστικές δομές που έχουν στοιχειώσει όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και άλλες περιθωριοποιημένες ομάδες. Για να γίνουν τα πράγματα πιο ενδιαφέροντα, αυτά τα θέματα εξερευνώνται μέσα από τα μάτια της Μπέλα, ενός παιδιού στο σώμα μιας ενήλικης γυναίκας, η οποία δημιουργείται σε ένα ελεγχόμενο, ουτοπικό περιβάλλον, που ιδανικά θα έπρεπε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες της.