«Μετά τα 50 σταματάει» λέει ο φωνακλάς και αηδιαστικός Χάρβεϊ, το μεγαλοστέλεχος ενός εθνικού καναλιού των ΗΠΑ, τον οποίο υποδύεται ο Ντένις Κουέιντ. «Μετά τα 50 σταματάει» ξεφουρνίζει απροκάλυπτα ενώ μασάει άτσαλα και λαίμαργα μπουκιές γαρίδας με μαγιονέζα, για να εξηγήσει στην Ελίζαμπεθ Σπαρκλ γιατί δεν είναι πλέον ελκυστική.
Αυτή η σκηνή μάς εξηγεί λίγα πράγματα για τη λεπτότητα αυτής της ταινίας, η οποία απουσιάζει επειδή ευτυχώς, δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο η Γαλλίδα σκηνοθέτιδα, Κοραλί Φαρζά (Coralie Fargeat), η οποία έχει τοποθετήσει όλη τη φινέτσα στο στιλιζάρισμα της εικόνας κι όχι στο ίδιο το στόρι.
Ο «μεγαλοστέλεχος» Χάρβει, όπως και το μεγαλύτερο μέρος του Substance, είναι εσκεμμένα υπερβολικό θυμίζοντας άλλοτε την υπόγεια ανατριχίλα του Κιούμπρικ, άλλοτε την ξεκάθαρη καλτίλα του Αρτζέντο -ακόμα και μια αναφορά στην καταφρονημένη ταινία «Μητέρα!» του Αρονόφσκι εντόπισα αλλά δεν θα κάνω σπόιλερ.
Η Ντέμι Μουρ και η Μάργκαρετ Κουάλεϊ πρωταγωνιστούν σε μία από τις πιο προκλητικές ταινίες της χρονιάς, η οποία ανεβάζει το είδος του disturbing movie σε ακόμα πιο φρικιαστικά ύψη. Αλλά σύμφωνα με τη σκηνοθέτιδα, αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα βιώνουν οι γυναίκες καθημερινά.
«Μετά τα 50, σταματάει» -η φράση αντηχεί στα αυτιά της Ελίζαμπεθ Σπαρκλ σαν θανατική καταδίκη. «Τι είναι αυτό που σταματάει» ρωτάει αυτή, με θάρρος, για να μη λάβει καμία απάντηση από τον «μεγαλοστέλεχο», μόνο μια ακατάσχετη φλυαρία μαζί με μισοφαγωμένα τσόφλια από γαρίδες.