Σύμφωνα με τη μελέτη, ενώ συνολικά η χώρα μας βρέθηκε στην 32η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες του ΟΟΣΑ και παντού οι επιδόσεις της ήταν χαμηλότερες από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ, αν εξετάσει κανείς τη διαφορά στις επιδόσεις των μαθητών ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων θα δει ότι είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες – μέλη του οργανισμού: η Ελλάδα έχει την 1η θέση στις διαφορές ανάμεσα σε μαθητές δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων στις γλωσσικές δεξιότητες, 3η μετά τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο στις μαθηματικές δεξιότητες και 2η μετά τη Νέα Ζηλανδία στις Επιστήμες.
Επιπλέον, όπως αναφέρουν Τα Νέα, στα τρία βασικά πεδία (γλωσσικές, μαθηματικές και επιστημονικές δεξιότητες), ενώ ο μέσος όρος τόσο του γενικού πληθυσμού των ελλήνων μαθητών όσο και των μαθητών δημόσιων σχολείων είναι χαμηλότερος από τους αντίστοιχους μέσους όρους του ΟΟΣΑ, οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών σχολείων πέτυχαν -σε όλα-υψηλότερες βαθμολογίες από τον μέσο όρο όλων των ξένων ιδιωτικών σχολείων.
Ωστόσο, υπάρχουν και λίγες χώρες όπου τα δημόσια σχολεία υπερτερούν των ιδιωτικών ή έστω έχουν αμελητέα διαφορά. Οι τέσσερις χώρες που αξίζει να πηγαίνεις στο δημόσιο σχολείο είναι οι εξής: (ο πρώτος αριθμός αφορά τους μέσους όρους βαθμολογίας Μαθηματικών στα δημόσια σχολεία και ο δεύτερος στα ιδιωτικά):