Η Facebook Inc. ξεπέρασε τις προσδοκίες των οικονομικών αναλυτών για τα έσοδα του τριμήνου που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016.
Τα έσοδα του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου online από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 63% μέσα σε έναν χρόνο και έφτασαν τα 6,24 δισ. δολάρια (5,6 δισ. ευρώ) για τα μάτια 1,71 δισεκατομμυρίων ανθρώπων που είναι ενεργοί στο Facebook κάθε μήνα -αριθμός αυξημένος επίσης κατά 15%.
Τα αποτελέσματα αυτά ώθησαν προς τα πάνω την μετοχή του Facebook, η οποία έφτασε σε ιστορικό υψηλό από το 2012 όταν άρχισε να διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο και έκλεισε με τιμή αυξημένη κατά 5,4% στα 130,01 δολάρια.
Το 84% των συνολικών εσόδων του Facebook από διαφημίσεις προέρχεται από την προβολή διαφημίσεων σε smartphone και άλλες φορητές συσκευές, ποσοστό αυξημένο κατά 8% μέσα σε ένα χρόνο, γεγονός που δηλώνει τη στροφή του κοινού στο mobile, κάτι για το οποίο η Facebook Inc. ήταν προετοιμασμένη, συμφωνούν οι αναλυτές στο Reuters.
Κάθε μήνα το Facebook χρησιμοποιείται από 1,71 δισεκατομμύρια χρήστες, δηλαδή μέσα σε ένα χρόνο προστέθηκαν 301 εκατομμύρια άνθρωποι στα μέλη του.
Διψήφια ποσοστά αύξησης του χρόνου χρήσης όλων των εφαρμογών του Facebook -Facebook app, Instagram και Messenger ανακοίνωσε ο επικεφαλής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Ο νεαρός δισεκατομμυριούχος αναφέρθηκε στα σχέδια της εταιρείας του και τόνισε ότι την επόμενη τριετία θα επιχειρήσει να αυξήσει τον αριθμό των μελών του, ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες χώρες -η Ινδία θεωρείται μια από τις πολλά υποσχόμενες αγορές, κατά τον οικονομικό διευθυντή του και καθ’όλη τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας θα αναπτύσσει τεχνολογία για να συνδεθούν περισσότεροι άνθρωποι στο Ίντερνετ, με ειδικά κατασκευασμένα ιπτάμενα, μη επανδρωμένα σκάφη. Πρόσφατα, η εταιρεία του έκανε την πρώτη επιτυχημένη πτήση ενός drone χωρίς καύσιμα, με τροφοδοσία από την συγκέντρωση ηλιακής ενέργειας. Δείτε την πρώτη επιτυχημένη πτήση του «Aquila».