Ενας στους πέντε ενηλίκους στην Ευρώπη παρακολουθεί κατά μέσο όρο περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι 62 εργάσιμες ημέρες βλέπει μπάλα ή ότι είναι μπροστά στη μικρή οθόνη για 28.080 λεπτά τον χρόνο.
Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από μεγάλη έρευνα της Samsung Electronics, η οποία μελετά πώς οι αλλαγές στο συγκεκριμένο άθλημα επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων και όχι μόνο…
Από την έρευνα έγινε ξεκάθαρο ότι τόσο το ποδόσφαιρο όσο και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια. Οι παίκτες ελέγχονται εξονυχιστικά από κάθε πλευρά, από τους σχολιαστές που αναλύουν τις δεξιότητές τους, μέχρι και τους θεατές που συζητούν τις στυλιστικές επιλογές τους. Ακόμη και τα κουρέματα των παικτών έχουν αλλάξει: από τις τούφες στα πλάγια στις μοϊκάνες και στους ανδρικούς κότσους. Οι δεξιότητες έχουν εξελιχθεί από τις ντρίμπλες μέχρι το «τακουνάκι» και οι πανηγυρισμοί τους έχουν αλλάξει, από το να σηκώνουν ψηλά τα χέρια τους και να τρέχουν στο γήπεδο, σε χορογραφημένες ρομποτικές κινήσεις.
Η έρευνα έδειξε ότι το 67,78% των Ευρωπαίων συμφωνεί πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και σχεδόν ένας στους τρεις (32,23%) άνδρες κατατάσσει τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στυλιστική έμπνευση, περισσότερο και από τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους αστέρες των reality shows.
Τα αποτελέσματα στην Ευρώπη
n Σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο, κατά μέσο όρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, με την Ιταλία να παρακολουθεί κατά μέσο όρο πιο πολύ ποδόσφαιρο από όλες τις υπόλοιπες χώρες οι οποίες συμμετείχαν στην έρευνα.
n Το 67,78% των ενηλίκων συμφωνεί πως οι ποδοσφαιριστές έχουν βελτιώσει την εικόνα τους (π.χ. κουρέματα, στυλ ένδυσης) ενώ οι ποδοσφαιριστές είναι νούμερο ένα πηγή για στυλιστική έμπνευση. Σχεδόν 1 στους 3 (32,32%) άνδρες στην Ευρώπη αναζητεί έμπνευση για το στυλ του από τους ποδοσφαιριστές, περισσότερο από ό,τι στους ηθοποιούς (29,70%) και στους μουσικούς (18,26%).
Και τέλος, παραπάνω από το μισό ανδρικό κοινό (56,9%) στην Ευρώπη αγόρασε ή σχεδιάζει να αγοράσει μία τηλεόραση για να παρακολουθήσει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, το Euro και τους Ολυμπιακούς, αυτού του καλοκαιριού.
*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία One Poll (από τις 19 έως και τις 30 Μαΐου 2016) και συμμετείχαν 9.000 ενήλικοι από 10 ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο).
HeliosPlus