Δυο μήνες στο λιμάνι του Πειραιά το ημιβυθισμένο «Παναγία Τήνου»

Σε αξιοθέατο στο λιμάνι του Πειραιά, στην πύλη Ε3, τείνει να εξελιχθεί το ημιβυθισμένο πλοίο «Παναγία Τήνου» που βρίσκεται σε αυτή τη θέση από το πρωί της 26 Απριλίου, ανήμερα της Μεγάλης Τετάρτης. Γύρω του παραμένει το αντιρρυπαντικό φράγμα, ενώ δεν είναι εφικτή η πρόσβαση προς το χώρο καθώς ο ΟΛΠ έχει τοποθετήσει κάγκελα.

Σε αξιοθέατο στο λιμάνι του Πειραιά, στην πύλη Ε3, τείνει να εξελιχθεί το ημιβυθισμένο πλοίο «Παναγία Τήνου» που βρίσκεται σε αυτή τη θέση από το πρωί της 26 Απριλίου, ανήμερα της Μεγάλης Τετάρτης. Γύρω του παραμένει το αντιρρυπαντικό φράγμα, ενώ δεν είναι εφικτή η πρόσβαση προς το χώρο καθώς ο ΟΛΠ έχει τοποθετήσει κάγκελα.

Στις 14 Ιουνίου ο ανοικτός πλειοδοτικός διαγωνισμός που είχε προκηρύξει ο ΟΛΠ για την «εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση εκτός λιμένα Πειραιά» του ναυαγισμένου πλοίου απέβη άγονος καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν εμφανίστηκε κανείς ενδιαφερόμενος. Στην προκήρυξη η τιμή εκκίνησης ήταν 360.000,00 ευρώ.
Επιπλέον το θέμα «φεύγει» από τον ΟΛΠ –αναμένεται άμεσα όπως λένε οι ίδιες πληροφορίες και σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού –καθώς αρμόδια αρχή πλέον για τη διαχείριση της κατάστασης είναι η Δημόσια Αρχή Λιμένων που συστάθηκε πρόσφατα από το υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να εφαρμόσει τα όσα προβλέπονται στο Νόμο 2881/01 «Ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις» και ουδείς είναι σε θέση να πει πότε θα ξεκινήσει εκ νέου η διαδικασία απομάκρυνσης του πλοίου.
Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την εισροή υδάτων στο πλοίο είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο δολιοφθοράς.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Ευάγγελος Βεντούρης μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα είχε πει ότι από τον Δεκέμβριο του 2015 με έγγραφά του προς το ΝΑΤ αλλά και τον ΟΛΠ είχε αναφέρει ότι αποκλειστικά υπαίτιος για οτιδήποτε συμβεί από εδώ και στο εξής στο πλοίο είναι το ΝΑΤ, το οποίο έχει προχωρήσει και στην κατάσχεσή του, ενώ ζητούσε άμεσα και χωρίς χρονοτριβή να ορίσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες νέο μεσεγγυούχο του πλοίου και να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να μην κινδυνεύσει.

«Δεν κατέσχεσα εγώ το πλοίο, το κατέσχεσε το ΝΑΤ. Δεν «έδεσα» εγώ το πλοίο, αλλά δέθηκε εν όσω ήταν ναυλωμένο και ακινητοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά έπειτα από επίσχεση εργασίας των εργαζομένων» αναφέρει στα σχετικά έγγραφα προς τον ΟΛΠ και το ΝΑΤ τονίζοντας επίσης ότι και να θέλει να κάνει κάτι «αντικειμενικά δεν δύναται».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.