Στάσεις εργασίας και 24ωρη απεργία στις 22 Ιουνίου στον σιδηρόδρομο

Επαναλαμβανόμενες τρίωρες στάσεις εργασίας και 24ωρη πανσιδηροδρομική απεργία στις 22 Ιουνίου 2016, ημέρα κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, προγραμματίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).

Επαναλαμβανόμενες τρίωρες στάσεις εργασίας και 24ωρη πανσιδηροδρομική απεργία στις 22 Ιουνίου 2016, ημέρα κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την αποκρατικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, προγραμματίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Με αυτές τις κινητοποιήσεις τα σιδηροδρομικά σωματεία εκφράζουν την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και στην ένταξη του ΟΣΕ στο νέο υπερταμείο (ΕΔΗΣ).
Οι στάσεις εργασίας, που επηρεάζουν τρένα και προαστιακό σιδηρόδρομο, θα πραγματοποιηθούν στις 14, 15, 16 και 21 Ιουνίου κατά τις ώρες 05.00-08.00, 13.00-16.00 και 21.00-24.00.
Αναλυτικότερα, τα θέματα των απεργιακών κινητοποιήσεων σύμφωνα με την ανακοίνωση είναι:
•Η επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ •Η υπαγωγή του ΟΣΕ και κατ’ επέκταση της ΕΡΓΟΣΕ στο νέο υπερταμείο «αξιοποίησης» της δημόσιας περιουσίας •Η απώλεια εργασιακών δικαιωμάτων λόγω της κατάργησης του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας της ΕΕΣΣΤΥ
•Η μη υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, η οποία έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο •Η συνεχιζόμενη απαξίωση όλων των εταιρειών που έχει αποτέλεσμα τη δυσχέρεια πραγματοποίησης του μεταφορικού έργου
•Οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τροχαίο υλικό που αγγίζει, σε κάποιες περιπτώσεις, τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας
•Η προώθηση ενός Κανονισμού Κίνησης, ο οποίος υποβαθμίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του ελληνικού σιδηροδρόμου •Το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, το οποίο μετά την αύξηση των ορίων ηλικίας προωθεί τη ριζική μείωση των συντάξεων στα όρια της φτώχειας
∙ Η δυνατότητα που δίνεται σε ιδιωτικούς φορείς να μπορούν να ασκούν καθήκοντα διαχειριστή εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο απεμπολείται η ιδέα ενός ενιαίου και δημόσιου σιδηρόδρομου, αλλά υιοθετείται μια πολιτική περαιτέρω κατάτμησης και ιδιωτικοποίησής του.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.