ΣΕΤΕ: Το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan στην Κεντρική Μακεδονία

Το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στην τρίτη Περιφερειακή Εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στην τρίτη Περιφερειακή Εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Το πλάνο, περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας ένα αναλυτικό οδικό χάρτη έως το 2020. Πιο συγκεκριμένα, αναλύει τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς, τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών προϊόντων που πρέπει να αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, καθώς και την επικοινωνιακή πλατφόρμα η οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς.Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελεί τη βάση για την ενίσχυση και εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ, τόσο για τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, όσο και για την εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής branding σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Στόχος της περιφερειακής εκδήλωσης ήταν και η επαφή του Συνδέσμου με το σύνολο των επιχειρηματιών του ελληνικού τουρισμού, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή. «Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και τους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα. ΤοΠεριφερειακό Γραφείο Κεντρικής Μακεδονίας ήδη ολοκλήρωσε, ως στρατηγικός σύμβουλος της Περιφέρειας, των τοπικών αρχών, της τοπικής επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας του τουρισμού, ένα ολοκληρωμένο οδικό χάρτη που θα αναδείξει και θα ενισχύσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης. Από την πλευρά της Πολιτείας, την εκδήλωση χαιρέτησαν η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κυρία Μαρία Κόλλια – Tσαρουχά, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης.
Το αναλυτικό πλάνο ενεργειών παρουσίασε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, δηλώνοντας ότι «η συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τις τοπικές αρχές και κοινωνία του τουρισμού, έχει αποδώσει καρπούς και αποτελέσματα, καθιστώντας την πρότυπο μοντέλο συνεργασίας στην Ελλάδα. Εκτός από τις δράσεις προβολής που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και τις προγραμματισμένες ενέργειες, η εκπόνηση του Marketing Plan της Περιφέρειας είναι το πρώτο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τοπική διαβούλευση και οριστικοποίηση εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος, ενώ σε συνεργασία με το κράτος, στοχεύουμε σε branding εναρμόνιση της τοπικής επικοινωνίας».
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ κ. Ηλίας Κικίλιας τόνισε τη σημασία των περιφερειακών γραφείων του ΣΕΤΕ, σημειώνοντας ότι «με πλήρως ενεργό το περιφερειακό γραφείο της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και με την άντληση και την επεξεργασία αναλυτικών στοιχείων του SETE Intelligence, ο ΣΕΤΕ συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της κεντρικής Μακεδονίας, με έμφαση στην ποιότητα».
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Α’ Αντιπρόεδρος κ. Γιάννης Α. Ρέτσος, ο Γενικός Γραμματέας κ. Γιώργος Βερνίκος και τα μέλη ΔΣ κ.κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, Αριστοτέλης Θωμόπουλος και Ανδρέας Στυλιανόπουλος. Η σειρά των Περιφερειακών Εκδηλώσεων του ΣΕΤΕ, ξεκίνησε από την Κεντρική Ελλάδα, συνεχίστηκε στα Ιόνια Νησιά και την Κεντρική Μακεδονία και θα ολοκληρωθεί στο Νότιο Αιγαίο και συγκεκριμένα στη Ρόδο μέσα στον Ιούλιο.
«Blogtrotters 2015» με 45 travel bloggers στη Θεσσαλονίκη
Εν τω μεταξύ, μια επιλεγμένη ομάδα 45 διεθνών travel, lifestyle και urban bloggers, θα βρίσκεται από τις 16 και μέχρι τις 20 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τον Ολυμπο, για να συμμετέχει στην ετήσια διοργάνωση «Blogtrotters 2015» (www.blogtrotters.gr) της Marketing Greece, η οποία εφέτος έχει ως κεντρικό μήνυμα το «Young at Heart».
Οι εμπειρίες οργανώθηκαν από κοινού με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αποκλειστικά για το Blogtrotters 2015. Μέσω του δικτύου της Aegean, bloggers από 12 χώρες, όπως Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία και Πολωνία, θα γνωρίσουν τη Θεσσαλονίκη.
Η εναρκτήρια εκδήλωση είναι την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, ενώ θα ακολουθήσουν ξεναγήσεις στα ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία της πόλης, γαστρονομικές περιηγήσεις και επισκέψεις σε επιλεγμένους δημιουργικούς χώρους. Οι bloggers θα μοιραστούν με εκατοντάδες χιλιάδες followers εικόνες που θα κορυφωθούν σε ένα beach party στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής, στις 19 Ιουνίου.
Ενώ οι 40 bloggers θα ανακαλύπτουν τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, μία ομάδα πέντε bloggers θα βρίσκεται στον Ολυμπο και στην παραθαλάσσια περιοχή της Πιερίας, όπου μέσα από δραστηριότητες πεζοπορίας, κατάβασης φαραγγιών και κατάδυσης θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά της περιοχής.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.