Αναλυτικές πληροφορίες για το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών σε σχέση με συγκρίσιμους προορισμούς άλλωνανταγωνιστριών χωρών, θα έχει στη διάθεσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), μέσω της νέας του συνεργασίας με τη ReviewPro, εταιρεία με ηγετική παρουσία στον τομέα μέτρησης της ψηφιακής φήμης και της χρήσης κοινωνικών μέσων των ξενοδοχείων.
Με τη συνεργασία αυτή ο ΣΕΤΕ θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει το βραβευμένο σύστημαonlineμέτρησης φήμης της εταιρείας και να αναλύει στοιχεία σχετικά με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών, ανά προορισμό και κατηγορία καταλυμάτων. Συγκρίνοντας τα στοιχεία αυτά, με αντίστοιχα άλλων προορισμών διεθνώς, δίνεται η δυνατότητα στον ΣΕΤΕ να γνωρίζει το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Με το σύστημα μέτρησης και ανάλυσης φήμης τηςReviewPro αναλύεται τόσο η εικόνα της εμπειρίας του επισκέπτη σε συνολικό επίπεδο όσο και μεμονωμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων της γαστρονομίας, των προσφερόμενων υπηρεσιών και της σχέσης ποιότητας/τιμής.Το σύστημα, αφού αναλύσει δεκάδες χιλιάδες κριτικές, παρουσιάζει τα αποτελέσματα ανά χρονική περίοδο, περιφέρεια και κατηγορία καταλύματος. Στόχος της συνεργασίας είναι τα στοιχεία να χρησιμοποιηθούν από τον Σύνδεσμο για την ανάλυση και ανάπτυξη στοχευμένων μελετών του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ και ενεργειών της Marketing Greece.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια έχουμε εξελιχθεί σε πρώτη επιλογή όσον αφορά στην παροχή δεδομένων και στοιχείωνonlineφήμης τόσο για επαγγελματικούς συνδέσμους, όσο και για εταιρείες ανά τον κόσμο. Ο ξενοδοχειακός κλάδος χρειάζεται ένα κοινά αποδεκτό εργαλείο μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των επισκεπτών και τοGlobal Review Indexείναι ακριβώς αυτό. Επιπρόσθετα, η ανάλυση των επιμέρους στοιχείων των κριτικών αυτών, θα εμφανίσει συγκεκριμένα δυνατά και αδύνατα σημεία, δίνοντας στον ΣΕΤΕ ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για τη δημιουργία στοχευμένων ενεργειών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος τηςReviewPro κ.RJ Friedlander.
Από την πλευρά του ο επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ Δρ. Αρης Ικκος σημείωσε ότι «οι σύγχρονοι ταξιδιώτες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις κριτικές που διαβάζουν στο διαδίκτυο. ΗReviewProθα μας υποστηρίξει στην ανάλυση και την καταγραφή του επιπέδου φήμης που έχουμε ανά περιφέρεια και κατηγορία και θα μας δώσει τα απαραίτητα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να εξειδικεύσουμε τις επόμενες ενέργειες μας. Κεντρικός στόχος του ΣΕΤΕ παραμένει η βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών, η οποία θα βοηθηθεί ιδιαίτερα από την διαρκή παροχή πληροφοριών και εργαλείων. Θεωρούμε ότι ηReviewProθα μας υποστηρίξει ακριβώς σε αυτό το στόχο».