Αυξημένα μεγέθη μετά από 5 έτη για την Unilever Hellas

Mετά από 5 χρόνια μείωσης μεγεθών, λόγω της κρίσης στην Ελλάδα, η Unilever Hellas, εμφάνισε μικρή αύξηση πωλήσεων στο α εξάμηνο του 2014, ενώ θα συνεχίσει τις επενδύσεις στη χώρα μας. Ηδη έχει μεταφέρει την παραγωγή πάνω από το 70% των τροφίμων στην Ελλάδα και σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, σκοπεύει να μεταφέρει και άλλους κωδικούς στη χώρα μας, αρκεί να παραμείνει ο όμιλος ανταγωνιστικός.

Mετά από 5 χρόνια μείωσης μεγεθών, λόγω της κρίσης στην Ελλάδα, η Unilever Hellas, εμφάνισε μικρή αύξηση πωλήσεων στο α εξάμηνο του 2014, ενώ θα συνεχίσει τις επενδύσεις στη χώρα μας. Ηδη έχει μεταφέρει την παραγωγή πάνω από το 70% των τροφίμων στην Ελλάδα και σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, σκοπεύει να μεταφέρει και άλλους κωδικούς στη χώρα μας, αρκεί να παραμείνει ο όμιλος ανταγωνιστικός.
Όπως ανέφερε η νέα πρόεδρος της Unilever Hellas κυρία Ηρώ Αθανασίου, διαγράφεται μια σταθερότητα και ένα θετικό κλίμα πια στην Ελλάδα και η εταιρεία βλέπει το μέλλον αισιόδοξα, ενώ θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους Ελληνες παραγωγούς. Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 483 εκατ. ευρώ το 2013, οι εργαζόμενοι σε Ελλάδα και Κύπρο αγγίζουν τους 850, με τρία εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα μας, ενώ σημαντικές είναι και οι εξαγωγές ελαιολάδου κυρίως στον Καναδά. Ο πολυεθνικός όμιλος εμφανίζει συνολικά 50 δις. ευρώ πωλήσεις με στόχο να φθάσουν τα 80 δις. ευρώ ως το 2020, ενώ έχει παρουσία σε 190 χώρες.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης, η εταιρεία, σύμφωνα με την κυρία Ηρώ Αθανασίου, προχώρησε σε μεσοσταθμική μείωση τιμών 11% των προϊόντων, στο πλαίσιο πολέμου τιμών που επικρατούσε στην αγορά, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις οι μειώσεις άγγιξαν και το 30%.
Αναφέρεται ότι η εταιρεία Unilever Hellas πραγματοποίησε στα καινούργια της γραφεία, την πρόοδο των δράσεων τις οποίες έχει ενσωματώσει στο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξής της, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο του Σχεδίου της Unilever για την Αειφορία.
«Το ζητούμενο για την Unilever είναι να αποδείξει ότι οι αειφόρες, περιβαλλοντικές πρακτικές και οι θετικές κοινωνικές δράσεις, όχι μόνο δεν είναι σε βάρος των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων, αλλά ανοίγουν νέους δρόμους στην καινοτομία, συμβάλλουν στην εξοικονόμηση πόρων – οικονομικών και φυσικών –και ισχυροποιούν τη σύνδεση της εταιρείας και των μαρκών με την κοινωνία και τους πολίτες. Ήδη, το πρώτο εξάμηνο του 2014 έχουμε τα πρώτα δείγματα ότι ξαναγυρίζουμε στην ανάπτυξη», τόνισε η κα Αθανασίου.
Tο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης της Unilever παγκόσμια έχει στόχο να απαντήσει αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών προκλήσεων. Περιλαμβάνει 3 βασικούς άξονες δράσεων με απόλυτα μετρήσιμους στόχους προόδου έως το 2020:
1. Βελτίωση της Υγείας και της Ποιότητας Ζωής περισσότερων από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπων
2. Μείωση κατά 50% του Περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της
3. Προμήθεια του 100% των πρώτων υλών από Αειφόρες Πηγές και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης
Σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, η πρόοδος που έχει επιτευχθεί σε σχέση με τους παραπάνω στόχους έχει ως εξής:
1α. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ως προς τη βελτίωση υγείας και ευεξίας του πληθυσμού, προσεγγίστηκαν 303 εκατομμύρια άτομα μέσα από προγράμματα για την εκπαίδευση παιδιών στο πλύσιμο των χεριών με σαπούνι, σε αναπτυσσόμενες χώρες, τη βελτίωση της αυτοεκτίμησης των νέων κοριτσιών και την προαγωγή της στοματικής υγείας. Σημειώθηκε συνεχής εξέλιξη στις συνθέσεις των τροφίμων, με αποτέλεσμα τη μείωση κορεσμένων λιπαρών στις μαργαρίνες και την ελάττωση της περιεκτικότητας αλατιού στα τρόφιμα της εταιρείας (με βάση τον στόχο των 5 γρ. την ημέρα).
1β. Στην Ελλάδα, η πρόοδος αφορά στα εξής:
* Προληπτική εξέταση περισσότερων από 25.000 παιδιών κάθε χρόνο στην κινητή οδοντιατρική μονάδα της ΑΙΜ
* Δωρεάν εξέταση χοληστερίνης σε περισσότερα από 6.500 άτομα στις «Διαδρομές Καρδιάς» του Becel pro-activ, τα τελευταία 3 χρόνια
* 100% των παιδικών παγωτών Algida και ΕΒΓΑ περιέχουν 110 θερμίδες ή λιγότερες ανά μερίδα
2α. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ως προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, επιτεύχθηκε μείωση 32% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την ενέργεια, μείωση 29% της κατανάλωσης νερού και μείωση κατά 2/3 των απορριμμάτων (ανά τόνο παραγωγής) στα εργοστάσια έως το τέλος του 2013. Στο δίκτυο logistics, η μείωση εκπομπών και βελτίωση αποδοτικότητας CO2 από τις μεταφορές των προϊόντων ήταν της τάξης του 18% (από το 2010 μέχρι το 2013), ενώ σημειώθηκε 11% μείωση βάρους συσκευασιών, μέσω συνδυασμού ελαφρών υλικών και βελτιστοποίησης του σχεδιασμού των υλικών, κατά το 2013 (σύγκριση με 2010).
2β. Στην Ελλάδα, η αντίστοιχη πρόοδος συνοψίζεται στα εξής:
* Μηδενικά απορρίμματα στις χωματερές και από τα 3 εργοστάσια της στην Ελλάδα, ήδη από το 2013
* Σταδιακή αντικατάσταση του στόλου των ψυγείων παγωτού με νέας τεχνολογίας μοντέλα, φιλικά προς το περιβάλλον
* Εξοικονόμηση 5.384 τόνων νερού, 222,1 τόνων πλαστικού, 139,2 τόνων χαρτιού και 257 φορτηγών χάρη στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στα συμπυκνωμένα Skip, OMO και Cajoline (στοιχεία 2013)
3α. Ως προς την προμήθεια γεωργικών πρώτων υλών από αειφόρες πηγές, σε παγκόσμιο επίπεδο, επιτεύχθηκαν, ήδη από το 2013, η προμήθεια του 48% των γεωργικών πρώτων υλών από αειφόρες πηγές, πιστοποίηση του 77% των παγωτών Ben & Jerry’s από το Fairtrade, πιστοποίηση του 70% του κακάο των παγωτών Magic από τη ΜΚΟ Rainforest Alliance και προμήθεια του 100% του χαρτιού για τα γραφεία της εταιρείας από πιστοποιημένα αειφόρα δάση ή από ανακυκλωμένες πηγές
β) Στην Ελλάδα, πραγματοποιείται από το 2011 το πρωτοποραικό Πρόγραμμα Συμβολαιακής και Αειφόρου καλλιέργειας τομάτας στη Γαστούνη Ηλείας, χάρη στο οποίο:
* επιτυγχάνονται πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον και τη διατήρηση της βιοποικιλότητας
* 100 παραγωγοί βιομηχανικής τομάτας έχουν εξασφαλίσει ότι όλη η σοδειά τους, αγοράζεται από την ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS για τα προϊόντα Pummaro που διατίθενται στην ελληνική αγορά ή εξάγεται στη Unilever Ευρώπης για την παραγωγή προϊόντων Knorr.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.