Χέντρε Κοετσί: «Σε δύσκολες εποχές το όραμα είναι απαραίτητο»

«Η φτώχεια δεν είναι μόνο μια πραγματική κατάσταση αλλά τρόπος σκέψης και αυτό είναι το πιο δύσκολο να αλλάξουμε. Σε εποχές όπως η σημερινή στην Ελλάδα οι επιχειρηματίες,

«Η φτώχεια δεν είναι μόνο μια πραγματική κατάσταση αλλά τρόπος σκέψης και αυτό είναι το πιο δύσκολο να αλλάξουμε. Σε εποχές όπως η σημερινή στην Ελλάδα οι επιχειρηματίες, τα διευθυντικά στελέχη των επιχειρήσεων και γενικότερα η κοινωνία προσπαθούν να μη χάσουν. Υιοθετούν αμυντική στάση, ενώ η καλύτερη λύση σε αυτή τη συγκυρία είναι να δημιουργήσεις ένα όραμα και να προσπαθήσεις να περάσεις στην επίθεση».
Τα λόγια αυτά προέρχονται από τον Χέντρε Κοετσί, έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση επιχειρηματιών και στελεχών που βρέθηκε στη χώρα μας για το δεύτερο Σεμινάριο Ηγεσίας που διοργανώθηκε από τη Sagia Partners.
Σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της διοργανώτριας εταιρείας κυρία Γεωργία Καρτσάνη, «σε μια περίοδο παρατεταμένης κρίσης κατά την οποία αρκετοί από εμάς δεν ζούμε τη ζωή που θα θέλαμε, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, ενώ ταυτόχρονα δεν ξέρουμε πώς να δημιουργήσουμε αυτό που θέλουμε για τον εαυτό μας και για τους γύρω μας, στη Sargia Partners νιώσαμε την ανάγκη να συμβάλουμε με έναν πρακτικό και θετικό τρόπο στη βελτίωση της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης».
Ο κ. Κοετσί είχε βρεθεί ξανά στη χώρα μας πριν από περίπου πέντε χρόνια. «Τα σημάδια της κρίσης είναι κάτι παραπάνω από εμφανή, το καταλαβαίνεις από τον τρόπο που μιλάνε οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στον επιχειρηματικό τομέα. Το κυριότερο πρόβλημα, που σχετίζεται άμεσα με τη συγκυρία, είναι πως οι άνθρωποι δυσκολεύονται στο να δεχθούν συμβουλές γιατί είναι πολύ απασχολημένοι με το τι συμβαίνει στον εαυτό τους και δυσκολεύονται να δημιουργήσουν ένα κοινό όραμα. Σε δύσκολες στιγμές οι άνθρωποι έχουν την τάση είτε να εξιδανικεύουν το παρελθόν είτε να ελπίζουν σε τυχαία γεγονότα , όπως π.χ. να κερδίσουν ένα λαχείο. Επιπλέον γίνονται καχύποπτοι σε οτιδήποτε καινούργιο τους προταθεί αν δεν ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες. Για μένα το πιο σημαντικό είναι οι άνθρωποι των επιχειρήσεων να έχουν ένα όραμα. Οραμα δεν μπορεί να είναι απλά η επιβίωση αλλά η συνεισφορά τόσο στον άμεσο κύκλο όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Για τα επιτελικά στελέχη των επιχειρήσεων είναι σημαντικό όχι μόνο να προωθούν τις ιδέες και τις αποφάσεις τους προς τους υπαλλήλους και το κοινό τους αλλά και να γίνεται κατανοητό γιατί προχωρούν στις συγκεκριμένες κινήσεις» σχολιάζει ο κ. Κοετσί και καταλήγει:

«Εγώ πάντα προτείνω σε κάποιον που θέλει να ακούσει τη συμβουλή μου να αποστασιοποιηθεί για λίγο από τα καθημερινά προβλήματα και να σκεφθεί ακριβώς τι θέλει να πετύχει στη δουλειά του. Υστερα να λάβει υπόψη τις επιθυμίες των συνεργατών του. Ο τελικός στόχος πρέπει να είναι ένα όσο το δυνατόν κοινό όραμα».
Ποιος είναι


Ο Χέντρε Κοετσί έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εκπαίδευσης στελεχών στον τομέα των επιχειρήσεων της κοινωνικής δικαιοσύνης και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
Εχει εργαστεί σε μια σειρά διαφορετικές δραστηριότητες, όπως η επαναπροσέγγιση μεταξύ λευκών και μαύρων στη Νότια Αφρική μετά το απαρτχάιντ, οι διαπραγματεύσεις για συγχώνευση μεγάλων οικονομικών οργανισμών και η εκπαίδευση στελεχών μεγάλων χρηματιστηριακών επιχειρήσεων. Στους κατά καιρούς πελάτες του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του πλανήτη: Microchip Technologies, API, Disney, ESPN, Estee Lauder, Revlon, New York Life, FedEx, World Vision and Compassion International.

Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 29 Οκτωβρίου 2013

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.