«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» είναι ο τίτλος της επικοινωνιακής καμπάνιας, με στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης, που παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη την Πέμπτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Πρόκειται μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό και όχι για μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, όπως τόνισε η υπουργός.
«Το brand, το όνομα «Ελλάδα» είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε η υπουργός και εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι εφέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για τη χώρα. Υπογράμμισε ωστόσο ότι «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται – και ξανάρχονται – με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».
Την παραγωγή έκανε η εταιρία οπτικής επικοινωνίας Betroot και το κόστος της κυμαίνεται στα 20.000 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα ξενοδοχεία συνιδιοκτησίας, το καθεστώς θα αφορά υφιστάμενες και αστικές μονάδες, για τους ξενώνες φιλοξενίας νέων υπήρξαν αντιδράσεις από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, ενώ αποσύρεται η διάταξη που αφορά στη Μαρίνα Ζέας για να εξεταστεί το θέμα εκ νέου με τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας. Η δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Τετάρτη και τότε αναμένεται να συζητηθεί η ρύθμιση για την εκμίσθωση των επιπλωμένων τουριστικών κατοικιών.