Νέα υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών από τη Mastercard

Την νέα της υπηρεσία στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών, που απλοποιεί την εμπειρία που αποκομίζει ο καταναλωτής από τις αγορές του σε φυσικά και online καταστήματα, παρουσίασε η Mastercard.

Την νέα της υπηρεσία στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών, που απλοποιεί την εμπειρία που αποκομίζει ο καταναλωτής από τις αγορές του σε φυσικά και online καταστήματα, παρουσίασε η Mastercard.

Πρόκειται για το MasterPass, το οποίο επιτρέπει στον καταναλωτή να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε κάρτα πληρωμών ή άλλη κατάλληλη συσκευή, ανακαλύπτοντας ένα νέο τρόπο πραγματοποίησης των αγορών, online ή σε κατάστημα, τόσο απλό όσο και ένα κλικ ή ένα άγγιγμα στην οθόνη ή το τερματικό.
«Κάθε συσκευή γίνεται συσκευή αγορών» ανέφερε ο κ. Ed Mc Laughlin, γενικός διευθυντής του τμήματος emerging payments στη MasterCard.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «το MasterPass συνδυάζει όλους τους τρόπους που χρησιμοποιούμε για την πληρωμή των αγορών μας, από τις κλασικές πλαστικές κάρτες μέχρι το ψηφιακό πορτοφόλι, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να κάνει τις πληρωμές του απ’ όπου κι αν βρίσκεται, με μια απλή διαδικασία».

Η νέα υπηρεσία
Το MasterPass αποτελεί εξέλιξη της υπηρεσίας PayPass Wallet Services, η οποία είχε παρουσιαστεί την άνοιξη του 2012 και βρίσκεται πλέον σε φάση δοκιμαστικής λειτουργίας, σε συνεργασία με επιλεγμένες τράπεζες και εμπορικά καταστήματα.
Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο θα μπορούν πλέον να εγγράφονται στην υπηρεσία μέσω των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.
Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος Μαρτίου η υπηρεσία θα αρχίσει να προσφέρεται στην Αυστραλία και τον Καναδά, και αργότερα, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μ. Βρετανία την άνοιξη και το καλοκαίρι αντίστοιχα.
Επίσης, μέσα στο 2013 το MasterPass θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές, όπως το Βέλγιο, η Βραζιλία, η Κίνα, η Γαλλία,, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Σιγκαπούρη, η Ισπανία και η Σουηδία.
Το πακέτο υπηρεσιών MasterPass περιλαμβάνει τα εξής:
·Υπηρεσία MasterPass checkout -προσφέρει στις εμπορικές επιχειρήσεις έναν συστηματικό τρόπο για την αποδοχή ηλεκτρονικών πληρωμών, ανεξαρτήτως του σημείου στο οποίο μπορεί να βρίσκεται ο καταναλωτής. Για τις αγορές στο κατάστημα (in-store),όπου η πληρωμή μπορεί να γίνεται είτε στα ταμεία, είτε στο διάδρομο των προϊόντων, το MasterPass υποστηρίζει τη χρήση NFC, QR codes, ψηφιακών tags και κινητού τηλεφώνου . Για τις online αγορές, το MasterPass προσφέρει στον καταναλωτή μια απλή διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, χωρίς να είναι απαραίτητη η συμπλήρωση των στοιχείων της κάρτας ή της διεύθυνσης αποστολής των προϊόντων σε κάθε αγορά.
·Ψηφιακό πορτοφόλι MasterPass- δίνει τη δυνατότητα σε τράπεζες, εμπορικές ή άλλες επιχειρήσεις να προσφέρουν στον καταναλωτή το δικό τους ψηφιακό πορτοφόλι. Οι καταναλωτές μπορούν να αποθηκεύουν με ασφάλεια τις πληροφορίες των καρτών τους, το ευρετήριο των τηλεφώνων ή άλλες πληροφορίες σε ένα προστατευμένο cloud, το οποίο φιλοξενεί κάποιος οργανισμός της εμπιστοσύνης τους. Το πορτοφόλι είναι μια ανοικτή υπηρεσία, πράγμα που σημαίνει ότι, μαζί με τις κάρτες MasterCard, οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και άλλες πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες.
·Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας MasterPass -εμπλουτίζουν την εμπειρία αγοράς, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Μεταξύ των υπηρεσιών περιλαμβάνεται η παροχή πληροφοριών σχετικά με το υπόλοιπο του τραπεζικού λογαριασμού, η αποστολή ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο, τα προγράμματα ανταμοιβής, καθώς και πολλές Ανεκτίμητες εμπειρίες και προσφορές.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.