Tο μάρκετινγκ και η Κάτια

Αυτό θα πει εύκολα, γρήγορα και αποδοτικά. Σε καιρούς οικονομικής κρίσης η Κάτια Ζυγούλη (μοντέλο, σύντροφος του τραγουδιστή Σάκη Ρουβά και μητέρα δύο παιδιών) δίνει το πνεύμα και τον τόνο για το πώς μπορεί κανείς να κερδίσει τα προς το ζην εκμεταλλευόμενος πραγματικά στο έπακρον τη δημόσια εικόνα του και όλα τα δημοσιεύματα - συνοδευόμενα από άφθονες φωτογραφίες οι οποίες ενίοτε αποτυπώνουν προσωπικές του στιγμές: υπογράφοντας «ηχηρό» συμβόλαιο με εταιρεία και αναλαμβάνοντας να γίνει το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας προϊόντων της.

Αυτό θα πει εύκολα, γρήγορα και αποδοτικά. Σε καιρούς οικονομικής κρίσης η Κάτια Ζυγούλη (μοντέλο, σύντροφος του τραγουδιστή Σάκη Ρουβά και μητέρα δύο παιδιών) δίνει το πνεύμα και τον τόνο για το πώς μπορεί κανείς να κερδίσει τα προς το ζην εκμεταλλευόμενος πραγματικά στο έπακρον τη δημόσια εικόνα του και όλα τα δημοσιεύματα – συνοδευόμενα από άφθονες φωτογραφίες οι οποίες ενίοτε αποτυπώνουν προσωπικές του στιγμές: υπογράφοντας «ηχηρό» συμβόλαιο με εταιρεία και αναλαμβάνοντας να γίνει το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας προϊόντων της. Κάπως έτσι έγινε στην περίπτωση της – ομολογουμένως πολύ όμορφης – Κάτιας, η οποία πρωταγωνιστεί για ακόμη μία χρονιά στην καμπάνια προϊόντων ευεργετικής διατροφής. Η εξέλιξη της συνεργασίας διατυμπανίστηκε με τη δέουσα προβολή. Τηλεοπτικά σποτ, συνεντεύξεις Τύπου, συναντήσεις με δημοσιογράφους και συμβουλές μαγειρικής με βάση το συγκεκριμένο προϊόν ενώπιον αστραφτερών φλας αποδεικνύουν ότι η Κάτια Ζυγούλη ξέρει να χειρίζεται άψογα τη δημόσια εικόνα της. Το μάρκετινγκ είναι για καλούς παίκτες και η συγκεκριμένη δείχνει πολύ καλά προπονημένη. Και σε καιρό ισχνών αγελάδων πετυχαίνει να αυξάνει το κομπόδεμά της.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.