Ενα ξεχωριστό τρόπο βρήκαν τα στελέχη της Mercedes για την καμπάνια ενός νέου της μοντέλου που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου και έτσι δεν παράγει καυσαέρια. Για να προβάλει τα «αόρατα» καυσαέρια του οχήματος η εταιρία χρησιμοποίησε μια επαναστατική οπτική τεχνολογία-καμουφλάζ με την οποία το νέο της μοντέλο γίνεται…αόρατο. Η τεχνολογία βασίζεται σε διόδους LED (τα πολύ μικρά λαμπάκια) και μια ψηφιακή κάμερα SLR.
Το αυτοκίνητο «σιθρου»
Οι τεχνικοί κάλυψαν την πλευρά του οδηγού της Mercedes-Benz F-Cell με LEDs και τοποθέτησαν στην άλλη πλευρά την κάμερα. H κάμερα καταγράφει εικόνες από την πλευρά που βρίσκεται ο συνοδηγός και τις προβάλλει στην πλευρά του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο, με εξαίρεση τις ρόδες του, να γίνεται «αόρατο» ή διαφανές, αν προτιμάτε, αφού όποιος το κοιτάζει βλέπει ανεμπόδιστα τι υπάρχει πίσω από αυτό. Την τεχνολογία ανέπτυξαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τόκιο και η Mercedes δημιούργησε ένα βίντεο-κλιπ με το αόρατο μοντέλο της που έχει συγκεντρώσει μεγάλο ενδιαφέρον τα τελευταία 24ωρα στο διαδίκτυο.