ΚΕΠΚΑ Να μη μετακυλιστούν οι ζημίες των ΔΕΚΟ στους καταναλωτές

Την αντίθεσή του στην αύξηση των τιμών των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς εκφράζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) και εκφράζει τη διαμαρτυρία του επειδή κάθε φορά που  μια ΔΕΚΟ, ή το ίδιο το κράτος, έχει έλλειμμα, η ζημίες μετακυλύονται στους καταναλωτές».

Την αντίθεσή του στην αύξηση των τιμών των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς εκφράζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).

Σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ σημειώνει ότι οι αστικές συγκοινωνίες είναι καθολικές υπηρεσίες και πως η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να διασφαλίζει την πρόσβαση όλων των καταναλωτών σε ποιοτικές αστικές μεταφορές, σε προσιτή τιμή.

Αναφέρει ότι οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ο πιο φιλικός τρόπος μαζικής μεταφοράς και ότι οι αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕ κρίνονται υψηλές «και θέτουν σε κίνδυνο και την καθολικότητα των αστικών συγκοινωνιών και την προστασία του περιβάλλοντος, σε σχέση με τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες».

Για τον ΟΑΣΘ, που είναι ιδιωτική επιχείρηση, αλλά επιδοτείται από το κράτος, το ΚΕΠΚΑ ζητάει οι μέτοχοι να επανεξετάσουν το θέμα και να περιορίσουν τα κέρδη τους, ενώ για τον ΟΣΕ, που είναι δημόσια και προβληματική επιχείρηση, το ΚΕΠΚΑ σημειώνει ότι «πρέπει να διωχθούν όσοι τον έκαναν ζημιογόνο και να θεωρηθούν υπεύθυνοι με την περιουσία των ίδιων και των οικογενειών τους».

Το ΚΕΠΚΑ διαμαρτύρεται διότι, όπως σημειώνει, «κάθε φορά που μια ΔΕΚΟ ή το ίδιο το κράτος έχει έλλειμμα, χωρίς να εξεταστεί ποιος φταίει, οι ζημιές μετακυλύονται στους καταναλωτές μέσω αύξησης τιμών».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.