Ολυμπιακή ΖυθοποιίαΗ Φιξ «Κέρδισε» μερίδιο αγοράς 3% σε έξι μήνες

Οπως επεσήμαναν στελέχη της εταιρείας στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που η παραγωγή του εργοστασίου κατάφερε να καλύψει μόλις το 20% της συνολικής ζήτησης, στη συγκεκριμένη περίοδο.

Ανέμενε μερίδιο αγοράς 5% σε βάθος πενταετίας και απέσπασε μερίδιο 3% σε 6 μήνες! Πρόκειται για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία ΑΕ που από το περασμένο Απρίλιο επανακυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά μετά από χρόνια την μπύρα Φιξ. Οπως επεσήμαναν στελέχη της εταιρείας στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που η παραγωγή του εργοστασίου κατάφερε να καλύψει μόλις το 20% της συνολικής ζήτησης, στη συγκεκριμένη περίοδο.

Ως εκ τούτου στην τρέχουσα χρήση της η εταιρεία θα εμφανίσει πωλήσεις 12,5 εκατ. ευρώ, αλλά και κέρδη. Προκειμένου όμως, όπως έγραψε «Το Βήμα της Κυριακής» η Ολυμπιακή Ζυθοποιία – αποτελεί προϊόν συνεργασίαςτων κκ Χήτου και Η. Γκρέκη – να ανταποκριθεί στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση έχει ήδη προχωρήσει σε νέα επένδυση για την επέκταση των εγκαταστάσεών της, λίγους μήνες μετά την αρχική επένδυση των 16 εκατ. ευρώ, που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2010.

Το ύψος της νέας επένδυσης ανέρχεται στα 25 εκατ. ευρώ περίπου, εκ των οποίων τα 15 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν για την επέκταση των εγκαταστάσεων του υπερσύγχρονου ζυθοποιείου της, στη Ριτσώνα Ευβοίας, και τα 10 εκατ. ευρώ σε πάγιο εξοπλισμό ανάπτυξης των πωλήσεών της, στα τελικά σημεία κατανάλωσης. Με την ολοκλήρωση της νέας επένδυσης, τον Απρίλιο του 2011, η παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου της αναμένεται τουλάχιστον να τετραπλασιαστεί, συγκριτικά με τη δυνατότητα παραγωγής του 2010, που αντιστοιχούσε σε περίπου 120.000 εκατόλιτρα. Παράλληλα αυξάνεται κι η απασχόληση, δεδομένου ότι ξεκίνησε τη λειτουργία της απασχολώντας 30 εργαζόμενους, ενώ σήμερα ανέρχεται σε 105 άτομα κι από την προσεχή άνοιξη θα ξεπεράσει τους 150.

Η επιτυχία της Fix Hellas οδήγησε τους μετόχους στην αναθεώρησης των στόχων τους και σύμφωνα με το νέο επιχειρηματικό σχέδιο στην επόμενη τριετία θα προσπαθήσει η FΙΧ Hellas να καθιερωθεί ως η πρώτη ελληνική μπίρα στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να αποτελέσει το τρίτο εμπορικό σήμα μπίρας, σε πωλήσεις, στην εγχώρια αγορά, και η εταιρεία να καταλάβει τη δεύτερη θέση μεταξύ των εταιρειών παραγωγής μπίρας στη χώρα μας.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.