Η Αθήνα σε νέες περιπέτειες

Πεζοδρόμηση με λεωφορεία, τραμ και πούλμαν γίνεται; Προφανώς όχι, παρά τις βαρύγδουπες εξαγγελίες του υπουργείου Περιβάλλοντος για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων Ακρόπολης και Ολυμπιείου μέσω της- τρόπος του λέγεινπεζοδρόμησης της Βασιλίσσης Ολγας. Και τι «περίπατος» θα είναι αυτός αν περπατάς και έχεις το λεωφορείο κατά πόδας; Γιατί δεν λένε πολύ απλά ότι θα απαγορευθούν τα ΙΧ από τη συγκεκριμένη περιοχή να τελειώνουμε; Επιπλέον απορώ πώς το υπουργείο Πολιτισμού ...

Πεζοδρόμηση με λεωφορεία, τραμ και πούλμαν γίνεται; Προφανώς όχι, παρά τις βαρύγδουπες εξαγγελίες του υπουργείου Περιβάλλοντος για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων Ακρόπολης και Ολυμπιείου μέσω της- τρόπος του λέγεινπεζοδρόμησης της Βασιλίσσης Ολγας. Και τι «περίπατος» θα είναι αυτός αν περπατάς και έχεις το λεωφορείο κατά πόδας; Γιατί δεν λένε πολύ απλά ότι θα απαγορευθούν τα ΙΧ από τη συγκεκριμένη περιοχή να τελειώνουμε; Επιπλέον απορώ πώς το υπουργείο Πολιτισμού δέχθηκε να αρχίζουν να σκάβουν στην Ολγας τη στιγμή που τα αρχαία βρίσκονται κάτω ακριβώς από το οδόστρωμα (στα 20 εκατοστά από την επιφάνεια του εδάφους, όπως αποδεικνύεται από τα άλλα ευρήματα τριγύρω). Θα βρουμε μια αρχαία γειτονιά είναι η πρόβλεψη και όταν τη βρούμε τι θα την κάνουμε είναι η ερώτηση. Θα τη διαλύσουμε; Θα τη θάψουμε; Γιατί, αν είναι να την αναδείξουμε, πώς θα επιτευχθεί τούτο, με τα λεωφορεία να περνούν από πάνω; Επιπλέον, αν τελειώσουν σε μία διετία τα έργα αυτής της υποτιθέμενης ενοποίησης, εμένα να μου γράψετε… Αν επιθυμούν στην πραγματικότητα ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων, ας αφήσουν τα ημίμετρα που μόνο σύγχυση και καταστροφή αρχαιοτήτων μπορεί να επιφέρουν και ας κάνουν τις βαθιές τομές που χρειάζονται. Τα άλλα είναι περιττά.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.