Η σημαντική υστέρηση που παρουσίασε η αγορά αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του 2009 επηρέασε την κερδοφορία του ομίλου Σφακιανάκη (Suzuki), αν και πρώτη προτεραιότητα της διοίκησης ήταν η εμφάνιση θετικών λειτουργικών ροών και η μείωση των αποθεμάτων και απαιτήσεων, πρωτοβουλίες που στέφθηκαν με επιτυχία. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 494,6 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 1,7% σε σχέση με τα 486,2 εκατ. ευρώ του 2008 ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDΑ) έφτασαν τα 40,8 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 5,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα κέρδη προ φόρων του 2009 υποχώρησαν στα 4,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 5,2 εκατ. του 2008 ενώ τα καθαρά αποτελέσματα ύστερα από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας περιορίστηκαν στα 0,765 εκατ. ευρώ από 6,1 εκατ. ευρώ το 2008. Η εταιρεία δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2009. Η εταιρεία το 2009 επικέντρωσε τις προσπάθειες στη μείωση των αποθεμάτων τα οποία συμπεριλαμβανομένων των παραγγελιών εξωτερικού διαμορφώθηκαν στις 31/12/2009 στα 148,2 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση κατά 59,7 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 207,9 εκατ. ευρώ στις 31/12/2008. Παράλληλα, οι συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο ομίλου ανήλθαν σε 136,1 εκατ. μειωμένες κατά 9 εκατ. σε σχέση με τα 145,1 εκατ. ευρώ της 31.12.2008 που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης 6,2%. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν οι θετικές χρηματικές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες στις 31.12.2009, να διαμορφωθούν σε 90,7 εκατ. ευρώ για τον όμιλο σε σχέση με τις αρνητικές χρηματικές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες των 34,9 εκατ. ευρώ στις 31.12.2008.
Οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 12.712 μονάδες παρουσιάζοντας κάμψη σε σχέση με τις 13.122 μονάδες του 2008. Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2009 ανήλθαν στις 77.666
μονάδες και σε σχέση με τις 100.118 μονάδες του 2008 σημείωσαν μείωση της τάξεως του 34,92%.